Jak podaje w komunikacie linia lotnicza Ryanair, dziś (11 sierpnia) opublikowała lipcowe statystyki, które potwierdzają poziom świadczonych usług wśród linii lotniczych w Europie:
- Punktualność na 57 000 lotów wyniosła 90%
- Mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w lipcu 10,1 m pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 57000) w lipcu wyniosła 90%, co potwierdza wzrost poziomu obsługi klienta. Klienci Ryanaira mogą również zarezerwować bilety na naszej nowej, ulepszonej stronie internetowej, a także korzystać z aplikacji mobilnej z mobilną wersją kart pokładowych. Możliwość posiadania dwóch bagaży podręcznych, przydzielone miejsca w samolocie, nasze nowe taryfy Family Extra i Business Plus, a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego podczas całego lotu potwierdzają, że Ryaniar dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
lipiec | 2014 | 2015 |
punktualność lotów | 87% | 90% |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów | 0.72 | 0.60 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów | 0.47 | 0.62 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni | 99% | 99% |
Źródło: Ryanair