Tauron walczy o klienta urządzeniami smart

29 marca 2019, 16:00 Alert

Taauron startuje z kampanią informacyjno-marketingową akcentującą działania dotyczące zapewnienia stabilnych cen prądu oraz prezentujące zalety serwisu Mój Tauron.

tauron liczniki
Fot. Tauron

21 z głównych nośników kampanii jest katalog, który otrzymają gospodarstwa domowe na południu Polski. Tauron podkreśla, że realizuje strategię dostarczania klientom kompleksowych rozwiązań dla domu i firmy.  – W ofercie jest nie tylko prąd i gaz, ale również nowoczesne urządzenia smart home oraz inne produkty i usługi, które zwiększają komfort oraz poczucie bezpieczeństwa. Zaliczają się do nich cenione przez klientów usługi fachowców oraz atrakcyjne cenowo pakiety grzewcze, umożliwiające wymianę dotychczasowego ogrzewania na rozwiązania nowoczesne, wydajne i przyjazne środowisku – podkreśla spółka w komunikacie.

Wiodącą ofertą w najnowszej kampanii Taurona ma być pakiet prąd z gazem. – Gwarantuje on bonus w formie urządzeń smart oraz rabaty. W tej ofercie cena sprzedaży prądu za kWh jest o 5 proc. niższa w stosunku do taryfy Tauron, a cena sprzedaży paliwa gazowego o 5 proc. niższa od ceny największego sprzedawcy gazu w Polsce – podaje koncern.

– Budowanie oferty dostosowanej do potrzeb klientów to priorytet działań spółki. W tym celu Tauron podejmuje działania w wielu obszarach, a jednym z nich jest wdrożenie ustawy opracowanej przez Ministerstwo Energii zapewniającej klientom i ich rodzinom stabilne ceny prądu. – mówi Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Tauron Polska Energia.

Tauron chce także rozwijać kanały obsługi i sprzedaży online – dlatego w najnowszej kampanii marketingowej firma zwraca uwagę na to, że oferty zamawiane za pośrednictwem serwisu Mój Tauronsą powiązane z dodatkowymi bonusami. – Przykładowo, zakup na mojtauron.pl oferty specjalnej na prąd plus gaz z darmowymi urządzeniami smart premiowany jest zwrotem za prąd w wysokości 200 zł – podaje firma.

– Istotną częścią naszych działań proklienckich jest budowanie relacji z klientami z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów sprzedaży i obsługi. Dlatego też w ubiegłym roku udostępniliśmy naszym klientom nowoczesny serwis Mój Tauron, dostępny także w formie aplikacji mobilnej, który zawiera szereg wygodnych funkcjonalności obsługowych, a w najnowszej kampanii marketingowej stawiamy na jego aktywną promocję poprzez premiowanie zakupów online dodatkowymi bonusami – podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu Tauron Polska Energia ds. klienta i wsparcia korporacyjnego.

Tauron/BiznesAlert.pl