icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Tauron otwiera sześć nowych biur obsługi

TAURON otwiera sześć nowych biur obsługi klienta, które wraz z 37 funkcjonującymi już placówkami będą stanowić nowoczesną sieć salonów o charakterze doradczo-sprzedażowym. Udoskonalenia wprowadzane są również w obsłudze telefonicznej oraz funkcjonowaniu elektronicznego biura obsługi marki.

Tradycyjne punkty obsługi klienta TAURON przekształca w placówki o charakterze doradczo-sprzedażowym. Klient może w nich załatwić nie tylko wszystkie sprawy związane z prądem i gazem, ale też dokonać wyboru produktów i usług okołoenergetycznych. Bogate portfolio produktów obejmuje zarówno usługi serwisowe i specjalistyczne, jak i nowoczesne rozwiązania Smart Home. Pracownicy punktów doradzają i pomagają klientom w dokonaniu indywidualnych wyborów dopasowanych do ich realnych potrzeb.

– Klienci indywidualni oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw kupili w TAURONIE już ponad 5 mln. różnych produktów. W biurach obsługi klienci zapoznają się z sukcesywnie rozbudowywanym portfolio produktowym marki, a także przekazują nam swoje oczekiwania i opinie. Sześć nowych salonów powstało w lokalizacjach optymalnie uzupełniających dotychczasową sieć placówek – podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu TAURON Polska Energia ds. klienta i wsparcia korporacyjnego. Naszym celem jest zapewnienie najwyższych standardów obsługi, jak i dokładne rozpoznanie potrzeb klientów dotyczących korzystania z usług i produktów okołoenergetycznych – dodaje.

Poprawie obsługi sprzyja wprowadzenie dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw możliwości elektronicznego zamawiania wizyt na konkretną porę dnia. Nowym rozwiązaniem jest też utworzenie wydzielonych stanowisk dla klientów z sektora MSP.

Zainteresowanie klientów wizytami w placówkach o charakterze doradczo-sprzedażowym jest znacznie większe, niż wtedy, gdy biura pełniły jedynie funkcje obsługowe. Rozpoczęto od gruntownego remontu krakowskiej placówki przy ul. Śląskiej, którą oddano do użytku w październiku, w listopadzie z kolei otwarto nowe biuro obsługi w Limanowej. Jeszcze w tym roku uruchomione zostaną trzy kolejne placówki: w Kluczborku, Jastrzębiu Zdroju i – po zmianie lokalizacji – w Rybniku, a w 2018 r. nowe punkty obsługi TAURONA będą w Olkuszu, Tychach i Gliwicach. Lokalizacje zostały wyznaczone w oparciu o analizy dostępności naszych placówek dla klientów.

Udoskonalenia wprowadzane są również w obsłudze telefonicznej i funkcjonowaniu bezpłatnego e-BOKa. Od października br. TAURON wydłużył godziny pracy infolinii obsługowej i sprzedażowej oraz utworzył specjalną infolinię dedykowaną dla klientów z sektora MSP. Proklienckie zmiany wdrażane są też w elektronicznej obsłudze. Użytkownicy e-BOK mogą teraz m.in. korzystać z e-płatności oraz uruchomić polecenie zapłaty.

Tauron

TAURON otwiera sześć nowych biur obsługi klienta, które wraz z 37 funkcjonującymi już placówkami będą stanowić nowoczesną sieć salonów o charakterze doradczo-sprzedażowym. Udoskonalenia wprowadzane są również w obsłudze telefonicznej oraz funkcjonowaniu elektronicznego biura obsługi marki.

Tradycyjne punkty obsługi klienta TAURON przekształca w placówki o charakterze doradczo-sprzedażowym. Klient może w nich załatwić nie tylko wszystkie sprawy związane z prądem i gazem, ale też dokonać wyboru produktów i usług okołoenergetycznych. Bogate portfolio produktów obejmuje zarówno usługi serwisowe i specjalistyczne, jak i nowoczesne rozwiązania Smart Home. Pracownicy punktów doradzają i pomagają klientom w dokonaniu indywidualnych wyborów dopasowanych do ich realnych potrzeb.

– Klienci indywidualni oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw kupili w TAURONIE już ponad 5 mln. różnych produktów. W biurach obsługi klienci zapoznają się z sukcesywnie rozbudowywanym portfolio produktowym marki, a także przekazują nam swoje oczekiwania i opinie. Sześć nowych salonów powstało w lokalizacjach optymalnie uzupełniających dotychczasową sieć placówek – podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu TAURON Polska Energia ds. klienta i wsparcia korporacyjnego. Naszym celem jest zapewnienie najwyższych standardów obsługi, jak i dokładne rozpoznanie potrzeb klientów dotyczących korzystania z usług i produktów okołoenergetycznych – dodaje.

Poprawie obsługi sprzyja wprowadzenie dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw możliwości elektronicznego zamawiania wizyt na konkretną porę dnia. Nowym rozwiązaniem jest też utworzenie wydzielonych stanowisk dla klientów z sektora MSP.

Zainteresowanie klientów wizytami w placówkach o charakterze doradczo-sprzedażowym jest znacznie większe, niż wtedy, gdy biura pełniły jedynie funkcje obsługowe. Rozpoczęto od gruntownego remontu krakowskiej placówki przy ul. Śląskiej, którą oddano do użytku w październiku, w listopadzie z kolei otwarto nowe biuro obsługi w Limanowej. Jeszcze w tym roku uruchomione zostaną trzy kolejne placówki: w Kluczborku, Jastrzębiu Zdroju i – po zmianie lokalizacji – w Rybniku, a w 2018 r. nowe punkty obsługi TAURONA będą w Olkuszu, Tychach i Gliwicach. Lokalizacje zostały wyznaczone w oparciu o analizy dostępności naszych placówek dla klientów.

Udoskonalenia wprowadzane są również w obsłudze telefonicznej i funkcjonowaniu bezpłatnego e-BOKa. Od października br. TAURON wydłużył godziny pracy infolinii obsługowej i sprzedażowej oraz utworzył specjalną infolinię dedykowaną dla klientów z sektora MSP. Proklienckie zmiany wdrażane są też w elektronicznej obsłudze. Użytkownicy e-BOK mogą teraz m.in. korzystać z e-płatności oraz uruchomić polecenie zapłaty.

Tauron

Najnowsze artykuły