Media

TV Republika: Żona naczelnego PAP w Orlenie

Logo PAP

Marta Tumidalska jest dyrektorem ds. public relations w spółce Orlen – ustaliła TV Republika. Prywatnie to żona redaktora naczelnego Polskiej Agencji Prasowej Wojciecha Tumidalskiego, byłego dziennikarza “Rzeczpospolitej” – podał Marcin Dobski, dziennikarz stacji

“Chcieliśmy oficjalnie potwierdzić informacje, a także ustalić wysokość zarobków żony naczelnego PAP, ale Orlen zasłonił się RODO” – przekazał Dobski.

“Zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami wewnętrznymi, także przepisami wynikającymi z rozporządzenia RODO, Orlen nie udziela szczegółowych informacji dotyczących zatrudnienia” – napisano w komunikacie Orlenu.

Nie mam więcej do dodania

Dziennikarz TV Republika dodzwonił się do Marty Tumidalskiej.

” – Dzień dobry. Czy dodzwoniłem się do pani dyrektor ds. PR Marty Tumidalskiej?

– Tak, tu Marta Tumidalska. Dopiero wtedy przedstawiłem się i powiedziałem, w jakiej sprawie dzwonię. Na kolejne pytania Tumidalska już nie chciała odpowiadać” – opisywał dziennikarz TV Republika.

PAP i GDS 

“Nie mam więcej do dodania niż przekazało biuro prasowe” – odpowiedziała Tumidalska, która przez kilkanaście lat była dziennikarką i redaktorką w Polsce Agencji Prasowej. Później – jak napisał portal TV Republika – była związana m.in. z firmą lobbingową GDS Grupa Doradztwa Strategicznego.

“Z tej firmy do PAP trafił – gdy stery w Agencji objął Wojciech Tumidalski – Mariuch Loch, który został szefem newsroomu” – podsumował Dobski.

red. BA/ ME/ żródło Republika

 


Powiązane artykuły

Na Alasce Trump dominuje – na lotnisku Putin nie usłyszał pytań o rosyjskie zbrodnie na Ukrainie

W amerykańskiej bazie wojskowej na Alasce w piątek późnym wieczorem czasu polskiego rozpoczął się szczyt USA – Rosja. Prezydent USA...

Nawrocki do Trumpa: zatrzymaj bolszewików 15 sierpnia 2025 roku, jak Polska w 1920 roku

Nie milkną echa telekonferencji prezydenta USA z europejskimi liderami w sprawie rosyjskiej inwazji na Ukrainę. W Polsce dominują komentarze dotyczące...

W TVP w kampanii wyborczej 78 proc. czasu dla polityków miała koalicja rządząca

Od kwietnia do czerwca br. w TVP w likwidacji 78 proc. czasu antenowego poświęconego polityce przypadło przedstawicielom koalicji rządzącej. W...

Udostępnij:

Facebook X X X