icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Umowa na budowę kolejnego fragmentu S8 podpisana

(Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju)

GDDKiA podpisała umowę na zaprojektowanie i budowę kolejnego fragmentu trasy S8 od Paszkowa do Przeszkody. Odcinek o długości 11,6 km powstanie w ciągu 31 miesięcy od podpisania umowy, prace zakończą się w IV kwartale 2018 roku. Kontrakt na zaprojektowanie i rozbudowę drogi o wartości 436,65 mln zł przewiduje kontynuację projektowania i rozbudowę istniejącej drogi krajowej do parametrów trasy ekspresowej.

Zakres prac, określony w podpisanej 3 czerwca 2015 r. umowie, obejmuje m.in. likwidację przejść dla pieszych w poziomie drogi, budowę skrzyżowań bezkolizyjnych czy ekranów akustycznych. Projekt przewiduje wymianę wszystkich warstw drogi od podbudowy przez wiążącą do ścieralnej. Droga będzie budowana w technologii betonowej.

Trasa będzie przedłużeniem powstającego fragmentu S8 Opacz – Paszków, czyli drogi prowadzącej z Warszawy w kierunku Wrocławia i Katowic.

Budowa 11,6 km odcinka z Paszkowa do Przeszkody jest jednym z dwóch zadań realizowanych w ramach przebudowy trasy z Radziejowic do Paszkowa. Zadanie obejmujące budowę drogi ekspresowej na odcinku o długości 9,9 km z Przeszkody do Radziejowic jest na etapie przetargu, trwa wybór najkorzystniejszej oferty.

S8 Opacz - Przeszkoda

(Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju)

GDDKiA podpisała umowę na zaprojektowanie i budowę kolejnego fragmentu trasy S8 od Paszkowa do Przeszkody. Odcinek o długości 11,6 km powstanie w ciągu 31 miesięcy od podpisania umowy, prace zakończą się w IV kwartale 2018 roku. Kontrakt na zaprojektowanie i rozbudowę drogi o wartości 436,65 mln zł przewiduje kontynuację projektowania i rozbudowę istniejącej drogi krajowej do parametrów trasy ekspresowej.

Zakres prac, określony w podpisanej 3 czerwca 2015 r. umowie, obejmuje m.in. likwidację przejść dla pieszych w poziomie drogi, budowę skrzyżowań bezkolizyjnych czy ekranów akustycznych. Projekt przewiduje wymianę wszystkich warstw drogi od podbudowy przez wiążącą do ścieralnej. Droga będzie budowana w technologii betonowej.

Trasa będzie przedłużeniem powstającego fragmentu S8 Opacz – Paszków, czyli drogi prowadzącej z Warszawy w kierunku Wrocławia i Katowic.

Budowa 11,6 km odcinka z Paszkowa do Przeszkody jest jednym z dwóch zadań realizowanych w ramach przebudowy trasy z Radziejowic do Paszkowa. Zadanie obejmujące budowę drogi ekspresowej na odcinku o długości 9,9 km z Przeszkody do Radziejowic jest na etapie przetargu, trwa wybór najkorzystniejszej oferty.

S8 Opacz - Przeszkoda

Najnowsze artykuły