icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

W 2 godz. 28 min. z Warszawy do Krakowa

Krótszy przejazd pociągiem ze stolicy do Krakowa to efekt prac PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. m.in. na terenie Małopolski. Za 70 mln zł zmieniają się nie tylko tory. Pasażerowie zyskali lepszą obsługę na stacjach i przystankach, a modernizacja przejazdów podniosła poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowo-drogowym – informuje Dorota Szalacha z zespołu prasowego PKP PLK.

Nowe perony na przystankach w Kamieńczycach, Słomnikach Miasto oraz w Goszczy już zapewniają lepszy standard obsługi podróżnych. Efektem prac jest także remont 5 wiaduktów kolejowych, m.in. w Krakowie nad ul. Opolską, Żmudzką i Nad Strugą.

W bieżącym roku PLK wymieniła 16 km torów między Krakowem Batowicami a Krakowem Głównym, tory na stacji w Kozłowie oraz około 8 km sieci trakcyjnej.

Bezpieczniej na małopolskiej trasie jest również dzięki modernizacji 3 przejazdów kolejowo-drogowych na szlakach Miechów – Słomniki oraz Zastów – Niedźwiedź. Nowoczesne urządzenia i nowa nawierzchnia zapewniają kierowcom bezpieczniejszy przejazd. Pociągi kursują bezpieczniej również dzięki wymianie 12 rozjazdów na stacjach Kozłów i Zastów.

Inwestycje na małopolskim odcinku trasy Warszawa – Kraków, przywróciły pełną sprawność linii. M.in. dzięki temu od nowego rozkładu (14 grudnia) czas przejazdu między Krakowem a Warszawą skraca się do 2 godz. 28 min.

Koszt  prac  rewitalizacyjnych  i  modernizacyjnych  w  br. między  Kozłowem a Krakowem, wynosi  ok. 70 mln zł – można przeczytać w komunikacie PKP PLK.

Krótszy przejazd pociągiem ze stolicy do Krakowa to efekt prac PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. m.in. na terenie Małopolski. Za 70 mln zł zmieniają się nie tylko tory. Pasażerowie zyskali lepszą obsługę na stacjach i przystankach, a modernizacja przejazdów podniosła poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowo-drogowym – informuje Dorota Szalacha z zespołu prasowego PKP PLK.

Nowe perony na przystankach w Kamieńczycach, Słomnikach Miasto oraz w Goszczy już zapewniają lepszy standard obsługi podróżnych. Efektem prac jest także remont 5 wiaduktów kolejowych, m.in. w Krakowie nad ul. Opolską, Żmudzką i Nad Strugą.

W bieżącym roku PLK wymieniła 16 km torów między Krakowem Batowicami a Krakowem Głównym, tory na stacji w Kozłowie oraz około 8 km sieci trakcyjnej.

Bezpieczniej na małopolskiej trasie jest również dzięki modernizacji 3 przejazdów kolejowo-drogowych na szlakach Miechów – Słomniki oraz Zastów – Niedźwiedź. Nowoczesne urządzenia i nowa nawierzchnia zapewniają kierowcom bezpieczniejszy przejazd. Pociągi kursują bezpieczniej również dzięki wymianie 12 rozjazdów na stacjach Kozłów i Zastów.

Inwestycje na małopolskim odcinku trasy Warszawa – Kraków, przywróciły pełną sprawność linii. M.in. dzięki temu od nowego rozkładu (14 grudnia) czas przejazdu między Krakowem a Warszawą skraca się do 2 godz. 28 min.

Koszt  prac  rewitalizacyjnych  i  modernizacyjnych  w  br. między  Kozłowem a Krakowem, wynosi  ok. 70 mln zł – można przeczytać w komunikacie PKP PLK.

Najnowsze artykuły