icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Warsztaty Taurona. Jak świadomie zmienić dostawcę energii?

Nieświadoma zmiana sprzedawcy prądu? Klient ma trudności w opłaceniu rachunków za prąd? Co doradzić klientowi w tych sytuacjach? Jakie rozwiązanie będzie dla niego najlepsze? Na te pytania odpowiadali reprezentanci konsumentów na rynku energii oraz przedstawiciele TAURONA podczas warsztatów „Różne perspektywy – Wspólny Punkt Widzenia”. To jedna z edukacyjnych inicjatyw TAURONA, która przybliża działanie rynku energii.

Warsztaty to coroczne spotkania Rzeczników Konsumentów, przedstawicieli Urzędu Regulacji Energetyki, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organizacji konsumenckich i Spółek Grupy TAURON. Warsztaty odbywają się już po raz dziesiąty we Wrocławiu i w Katowicach.

Program „szyty na miarę’

Ideą warsztatów jest wypracowanie rozwiązań, które będą najlepiej służyć klientom. Ważną rolę w tym zadaniu odgrywają rzecznicy konsumentów. To oni dostarczają TAURONOWI „żywą” informację o aktualnych oczekiwaniach, ale i problemach klientów.

Program warsztatów jest „szyty na miarę” potrzeb uczestników. A więc pojawią się w nim tematy, które szczególnie interesują rzeczników konsumentów z punktu widzenia ich codziennej pracy z klientami. Nie zabraknie również informacji o trendach rynkowych oraz aktualnych projektach realizowanych w Grupie, których adresatem jest klient.

Cel: świadomy klient

– Rynek energii jest skomplikowany, zmienia się dynamicznie. Rzecznicy konsumentów, chcąc skutecznie pomagać klientom muszą aktualizować swoją wiedzę w tym obszarze. Przygotowując program warsztatów, staramy się przekazać uczestnikom aktualności dotyczące rynku energii. W tym roku mówimy o problemach klientów związanych ze zmianą sprzedawcy energii i rozwiązaniach dla klientów, którzy mają trudności ze spłatą rachunków za prąd – mówi pomysłodawczyni warsztatów, Agata Parzych, Rzecznik Praw Klienta, TAURON Polska Energia S.A.

Podczas spotkania Grupę TAURON reprezentują pracownicy wielu obszarów: obsługi klienta, dystrybucji energii, rozliczeń, reklamacji i windykacji. Aktywny udział ekspertów z różnych obszarów pozwala na wyjaśnienie problemów zgłaszanych przez uczestników od razu, jeszcze na sali szkoleniowej.

– Warsztaty wzbogacają wiedzę na temat funkcjonowania rynku energii, którą wykorzystujemy w codziennej pracy. Są bardzo czytelne, przejrzyste, a odpowiedzi udzielane przez prelegentów wyczerpujące – podkreśla Dorota Prus, Miejski Rzecznik Konsumentów z Piekar Śląskich.

Warsztaty Różne perspektywy – wspólny punkt widzenia to kolejna obok warsztatów Energia dla Seniora i Klient na horyzoncie, edukacyjna inicjatywa Zespołu Rzecznika Praw Klienta w TAURONIE.

Grupa Tauron

Nieświadoma zmiana sprzedawcy prądu? Klient ma trudności w opłaceniu rachunków za prąd? Co doradzić klientowi w tych sytuacjach? Jakie rozwiązanie będzie dla niego najlepsze? Na te pytania odpowiadali reprezentanci konsumentów na rynku energii oraz przedstawiciele TAURONA podczas warsztatów „Różne perspektywy – Wspólny Punkt Widzenia”. To jedna z edukacyjnych inicjatyw TAURONA, która przybliża działanie rynku energii.

Warsztaty to coroczne spotkania Rzeczników Konsumentów, przedstawicieli Urzędu Regulacji Energetyki, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organizacji konsumenckich i Spółek Grupy TAURON. Warsztaty odbywają się już po raz dziesiąty we Wrocławiu i w Katowicach.

Program „szyty na miarę’

Ideą warsztatów jest wypracowanie rozwiązań, które będą najlepiej służyć klientom. Ważną rolę w tym zadaniu odgrywają rzecznicy konsumentów. To oni dostarczają TAURONOWI „żywą” informację o aktualnych oczekiwaniach, ale i problemach klientów.

Program warsztatów jest „szyty na miarę” potrzeb uczestników. A więc pojawią się w nim tematy, które szczególnie interesują rzeczników konsumentów z punktu widzenia ich codziennej pracy z klientami. Nie zabraknie również informacji o trendach rynkowych oraz aktualnych projektach realizowanych w Grupie, których adresatem jest klient.

Cel: świadomy klient

– Rynek energii jest skomplikowany, zmienia się dynamicznie. Rzecznicy konsumentów, chcąc skutecznie pomagać klientom muszą aktualizować swoją wiedzę w tym obszarze. Przygotowując program warsztatów, staramy się przekazać uczestnikom aktualności dotyczące rynku energii. W tym roku mówimy o problemach klientów związanych ze zmianą sprzedawcy energii i rozwiązaniach dla klientów, którzy mają trudności ze spłatą rachunków za prąd – mówi pomysłodawczyni warsztatów, Agata Parzych, Rzecznik Praw Klienta, TAURON Polska Energia S.A.

Podczas spotkania Grupę TAURON reprezentują pracownicy wielu obszarów: obsługi klienta, dystrybucji energii, rozliczeń, reklamacji i windykacji. Aktywny udział ekspertów z różnych obszarów pozwala na wyjaśnienie problemów zgłaszanych przez uczestników od razu, jeszcze na sali szkoleniowej.

– Warsztaty wzbogacają wiedzę na temat funkcjonowania rynku energii, którą wykorzystujemy w codziennej pracy. Są bardzo czytelne, przejrzyste, a odpowiedzi udzielane przez prelegentów wyczerpujące – podkreśla Dorota Prus, Miejski Rzecznik Konsumentów z Piekar Śląskich.

Warsztaty Różne perspektywy – wspólny punkt widzenia to kolejna obok warsztatów Energia dla Seniora i Klient na horyzoncie, edukacyjna inicjatywa Zespołu Rzecznika Praw Klienta w TAURONIE.

Grupa Tauron

Najnowsze artykuły