icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Zyski kanału braci Sekielskich rosną mimo spadku wpłat na Patronite

Zyski spółki Kombinat Medialny, prowadzącej kanał YouTube braci Sekielskich wzrosły w 2023 roku o ponad 150 proc. Pomimo systematycznego spadku wpłat na platformie Patronite.

Według danych opublikowanych przez portal „Wirtualne Media” w 2023 roku Kombinat Medialny, należący do Tomasza i Marka Sekielskich, niemal podwoił przychody sprzedażowe, osiągając 603,7 tys. zł w porównaniu z 307,9 tys. zł rok wcześniej. Główne źródło tych przychodów to reklamy na kanale Sekielski Brothers Studio, który ma 186 tys. subskrybentów i łącznie 32,9 mln odtworzeń ok. 840 materiałów.

Pozostałe wpływy operacyjne spółki Sekielskich zmalały z 447,8 tys. zł do 302,1 tys. zł. Głównym źródłem tego przychodu są wpłaty z platformy crowdfundingowej Patronite, które – jak informują „Wirtualne Media” – w porównaniu z poprzednimi latami, systematycznie spadają.

Pomimo zmniejszonego wsparcia z Patronite, zysk operacyjny spółki wzrósł z 97,2 tys. zł do 252,3 tys. zł, a zysk netto z 90,6 tys. zł do 229,6 tys. zł. Tak znaczący wzrost zysków pozwolił spółce na pokrycie strat z lat ubiegłych oraz wypłatę dywidendy, choć szczegółowe kwoty przeznaczone na każdy z tych celów nie zostały ujawnione. Kapitały własne firmy na koniec 2023 roku wynosiły 1,22 mln zł, w porównaniu do 987,8 tys. zł rok wcześniej.

Kanał Sekielskich zyskał na popularności w 2019 roku po premierze dokumentu „Tylko nie mów nikomu” o pedofilii duchownych, który w ciągu niecałych ośmiu miesięcy został wyświetlony ponad 20 mln razy. W zeszłym roku Sekielscy przyciągnęli uwagę internautów filmem „Korzenie zła” o aferze SKOK Wołomin, który osiągnął 3 mln wyświetleń.

Zyski spółki Kombinat Medialny, prowadzącej kanał YouTube braci Sekielskich wzrosły w 2023 roku o ponad 150 proc. Pomimo systematycznego spadku wpłat na platformie Patronite.

Według danych opublikowanych przez portal „Wirtualne Media” w 2023 roku Kombinat Medialny, należący do Tomasza i Marka Sekielskich, niemal podwoił przychody sprzedażowe, osiągając 603,7 tys. zł w porównaniu z 307,9 tys. zł rok wcześniej. Główne źródło tych przychodów to reklamy na kanale Sekielski Brothers Studio, który ma 186 tys. subskrybentów i łącznie 32,9 mln odtworzeń ok. 840 materiałów.

Pozostałe wpływy operacyjne spółki Sekielskich zmalały z 447,8 tys. zł do 302,1 tys. zł. Głównym źródłem tego przychodu są wpłaty z platformy crowdfundingowej Patronite, które – jak informują „Wirtualne Media” – w porównaniu z poprzednimi latami, systematycznie spadają.

Pomimo zmniejszonego wsparcia z Patronite, zysk operacyjny spółki wzrósł z 97,2 tys. zł do 252,3 tys. zł, a zysk netto z 90,6 tys. zł do 229,6 tys. zł. Tak znaczący wzrost zysków pozwolił spółce na pokrycie strat z lat ubiegłych oraz wypłatę dywidendy, choć szczegółowe kwoty przeznaczone na każdy z tych celów nie zostały ujawnione. Kapitały własne firmy na koniec 2023 roku wynosiły 1,22 mln zł, w porównaniu do 987,8 tys. zł rok wcześniej.

Kanał Sekielskich zyskał na popularności w 2019 roku po premierze dokumentu „Tylko nie mów nikomu” o pedofilii duchownych, który w ciągu niecałych ośmiu miesięcy został wyświetlony ponad 20 mln razy. W zeszłym roku Sekielscy przyciągnęli uwagę internautów filmem „Korzenie zła” o aferze SKOK Wołomin, który osiągnął 3 mln wyświetleń.

Najnowsze artykuły