Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Energa powołała rzecznika klienta

Zgodnie z zapowiedziami Prezesa Zarządu Energa SA, Daniela Obajtka, Energa Obrót w połowie sierpnia powołała Rzecznika Klienta. Analizuje i wyjaśnia on najbardziej skomplikowane sprawy klienckie. Jest to kolejna, po rozwiązaniu problemu skumulowanych faktur, dobra informacja dla klientów Energi w ostatnim czasie.

Energa to firma, która stale wprowadzana nowe, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania mające na celu podnoszenie standardów obsługi w każdym aspekcie. Powołanie Rzecznika Klienta uczyni firmę jeszcze bardziej nowoczesną i przyjazną odbiorcom energii, stawiając ich potrzeby w centrum zainteresowania. To także ważny krok w realizacji nowej strategii grupy.

– Rzecznik reprezentuje interesy klientów w szczególnie trudnych, problematycznych sytuacjach, jako instancja odwoławcza. Należy podkreślić, że sprawy, którymi zajmuje się Rzecznik Klienta, należą od najbardziej skomplikowanych i długotrwałych. Standardowymi reklamacjami i zgłoszeniami niezmiennie zajmować się będzie profesjonalny, doświadczony zespół specjalistów. Osoby zajmujące się obsługą naszych klientów to eksperci z szeroką wiedzą, o kompetencjach nieporównywalnych z pracownikami obsługi w branżach innych niż energetyka. Mamy do nich pełne zaufanie – podkreśla Jarosław Dybowski, Prezes Zarządu Energi Obrót.

Dodatkowym zadaniem Rzecznika Klienta jest gromadzenie wszelkiego rodzaju sugestii i pomysłów dotyczących funkcjonowania obsługi klienta w firmie.

– Doświadczenia z ostatnich tygodni, szczególnie związane z prowadzonymi przez grupę dyżurami prasowymi w lokalnych redakcjach, wyraźnie pokazują, jak wiele z problemów klientów udało się już wyeliminować dzięki zaangażowaniu naszych specjalistów – zaznacza Stanisław Konował, nowo powołany Rzecznik Klienta Energi Obrót. – Wyzwanie stanowią dla nas najbardziej złożone, nieszablonowe problemy. Jestem pewien, że dzięki wspólnej pracy uda nam się wyjaśnić wszystkie wątpliwości klientów.

Pytania, zgłoszenia i reklamacje klienci wciąż mogą składać telefonicznie pod numerem 555 555 555 od poniedziałku do piątku, od godziny 7 do 22, przez formularz na stronie www.energa.pl/kontakt lub pocztą tradycyjną na adres firmy. Do dyspozycji klientów przygotowany został również serwis ENERGA24 dostępny pod adresem 24.energa.pl. Skargę lub uwagi dotyczące otrzymanej odpowiedzi można natomiast przesłać do Rzecznika Klienta przez dedykowany formularz na stronie internetowej www.energa.pl/.

Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.

Energa Obrót sprzedaje energię elektryczną oraz gaz. Jej klientami są odbiorcy indywidualni, firmy oraz instytucje publiczne. Spółka prowadzi handel energią elektryczną na krajowym i międzynarodowym rynku hurtowym. Energa Obrót ma blisko 3 mln klientów, którym w 2016 roku sprzedała blisko 20 TWh energii elektrycznej. Każdy odbiorca biznesowy otoczony jest indywidualną opieką mobilnego przedstawiciela spółki, a współpraca dostosowana jest do konkretnych potrzeb klienta. Klienci biznesowi korzystają także z Platformy Ofert Indeksowanych (POI) umożliwiającej zakup energii w wybranym przez siebie terminie. Platforma jest też źródłem informacji na temat aktualnych cen energii elektrycznej notowanych na Towarowej Giełdzie Energii.

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

Zgodnie z zapowiedziami Prezesa Zarządu Energa SA, Daniela Obajtka, Energa Obrót w połowie sierpnia powołała Rzecznika Klienta. Analizuje i wyjaśnia on najbardziej skomplikowane sprawy klienckie. Jest to kolejna, po rozwiązaniu problemu skumulowanych faktur, dobra informacja dla klientów Energi w ostatnim czasie.

Energa to firma, która stale wprowadzana nowe, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania mające na celu podnoszenie standardów obsługi w każdym aspekcie. Powołanie Rzecznika Klienta uczyni firmę jeszcze bardziej nowoczesną i przyjazną odbiorcom energii, stawiając ich potrzeby w centrum zainteresowania. To także ważny krok w realizacji nowej strategii grupy.

– Rzecznik reprezentuje interesy klientów w szczególnie trudnych, problematycznych sytuacjach, jako instancja odwoławcza. Należy podkreślić, że sprawy, którymi zajmuje się Rzecznik Klienta, należą od najbardziej skomplikowanych i długotrwałych. Standardowymi reklamacjami i zgłoszeniami niezmiennie zajmować się będzie profesjonalny, doświadczony zespół specjalistów. Osoby zajmujące się obsługą naszych klientów to eksperci z szeroką wiedzą, o kompetencjach nieporównywalnych z pracownikami obsługi w branżach innych niż energetyka. Mamy do nich pełne zaufanie – podkreśla Jarosław Dybowski, Prezes Zarządu Energi Obrót.

Dodatkowym zadaniem Rzecznika Klienta jest gromadzenie wszelkiego rodzaju sugestii i pomysłów dotyczących funkcjonowania obsługi klienta w firmie.

– Doświadczenia z ostatnich tygodni, szczególnie związane z prowadzonymi przez grupę dyżurami prasowymi w lokalnych redakcjach, wyraźnie pokazują, jak wiele z problemów klientów udało się już wyeliminować dzięki zaangażowaniu naszych specjalistów – zaznacza Stanisław Konował, nowo powołany Rzecznik Klienta Energi Obrót. – Wyzwanie stanowią dla nas najbardziej złożone, nieszablonowe problemy. Jestem pewien, że dzięki wspólnej pracy uda nam się wyjaśnić wszystkie wątpliwości klientów.

Pytania, zgłoszenia i reklamacje klienci wciąż mogą składać telefonicznie pod numerem 555 555 555 od poniedziałku do piątku, od godziny 7 do 22, przez formularz na stronie www.energa.pl/kontakt lub pocztą tradycyjną na adres firmy. Do dyspozycji klientów przygotowany został również serwis ENERGA24 dostępny pod adresem 24.energa.pl. Skargę lub uwagi dotyczące otrzymanej odpowiedzi można natomiast przesłać do Rzecznika Klienta przez dedykowany formularz na stronie internetowej www.energa.pl/.

Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.

Energa Obrót sprzedaje energię elektryczną oraz gaz. Jej klientami są odbiorcy indywidualni, firmy oraz instytucje publiczne. Spółka prowadzi handel energią elektryczną na krajowym i międzynarodowym rynku hurtowym. Energa Obrót ma blisko 3 mln klientów, którym w 2016 roku sprzedała blisko 20 TWh energii elektrycznej. Każdy odbiorca biznesowy otoczony jest indywidualną opieką mobilnego przedstawiciela spółki, a współpraca dostosowana jest do konkretnych potrzeb klienta. Klienci biznesowi korzystają także z Platformy Ofert Indeksowanych (POI) umożliwiającej zakup energii w wybranym przez siebie terminie. Platforma jest też źródłem informacji na temat aktualnych cen energii elektrycznej notowanych na Towarowej Giełdzie Energii.

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

Najnowsze artykuły