icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Przewozy Regionalne notują kolejny wzrost liczby przewiezionych pasażerów

W 2018 roku z usług przewoźnika skorzystało o ponad 1,3 mln pasażerów więcej niż w 2017 roku.

Zmiany, które Przewozy Regionalne wprowadziły w ramach zakończonego już programu restrukturyzacji, przyniosły pozytywne efekty m.in. w liczbie przewiezionych pasażerów. Z pociągów kursujących pod marką konsumencką POLREGIO w 2018 roku skorzystało 81,2 mln pasażerów, czyli o ponad 1,3 mln więcej, niż w 2017 roku. Przewozy Regionalne pozostają tym samym przewoźnikiem, który w ubiegłym roku przewiózł najwięcej z nich w odniesieniu do całego rynku pasażerskich przewozów kolejowych w Polsce.

Rok 2018 minął m.in. pod znakiem niezwykle popularnej Podhalańskiej Kolei Regionalnej, czyli połączeń uruchomionych z inicjatywy Województwa Małopolskiego, Przewozów Regionalnych
i samorządów lokalnych, które kursują z dużą częstotliwością pomiędzy Nowym Targiem a Zakopanem. Pojawiły się nowe połączenia, jak z Kielc do Buska-Zdroju czy z Zielonej Góry do Goerlitz. POLREGIO wprowadziło najnowocześniejsze w Polsce terminale mobilne dla obsługi pociągów oraz nowe uniformy. Rozpoczął się proces wdrażania możliwości płatności kartą płatniczą w pociągach.

– 2018 rok był owocny również pod względem ofert dla pasażerów. Wprowadziliśmy np. ofertę „Połączenia w dobrej cenie” na wielu nowych odcinkach. Jesteśmy uczestnikami Wspólnego Biletu
i Pakietu Podróżnika. Posiadamy najszerszą siatkę sprzedaży biletów, od kas biletowych, biletomaty przez aplikacje i platformy na urządzenia mobilne po saloniki KOLPORTERA. Uruchomiliśmy własną internetową platformę sprzedaży biletów wraz z aplikacją mobilną. Nie rzucamy słów na wiatr mówiąc, że wsłuchujemy się w potrzeby pasażerów, których zdanie to dla nas cenne wskazówki przy wprowadzaniu nowych rozwiązań. O tym, że są one pozytywne świadczy zaufanie pasażerów – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy w Spółce Przewozy Regionalne.

Przewozy Regionalne, działające pod marką POLREGIO, zapowiadają kolejne zmiany w 2019 roku. Przewoźnik prowadzi prace m.in. nad integracją oferty taryfowej i przewozowej z przewoźnikami autobusowymi i rozbudową oferty w miastach oraz aglomeracjach. Toczą się przygotowania do uruchomienia oferty połączeń komercyjnych, niemniej decydującym czynnikiem w tej kwestii są szeroko zakrojone prace modernizacyjne prowadzone na wielu liniach kolejowych w Polsce, skutkujące m.in. całkowitymi zamknięciami szlaków, ograniczeniami przepustowości lub prędkości.

Przewozy Regionalne

W 2018 roku z usług przewoźnika skorzystało o ponad 1,3 mln pasażerów więcej niż w 2017 roku.

Zmiany, które Przewozy Regionalne wprowadziły w ramach zakończonego już programu restrukturyzacji, przyniosły pozytywne efekty m.in. w liczbie przewiezionych pasażerów. Z pociągów kursujących pod marką konsumencką POLREGIO w 2018 roku skorzystało 81,2 mln pasażerów, czyli o ponad 1,3 mln więcej, niż w 2017 roku. Przewozy Regionalne pozostają tym samym przewoźnikiem, który w ubiegłym roku przewiózł najwięcej z nich w odniesieniu do całego rynku pasażerskich przewozów kolejowych w Polsce.

Rok 2018 minął m.in. pod znakiem niezwykle popularnej Podhalańskiej Kolei Regionalnej, czyli połączeń uruchomionych z inicjatywy Województwa Małopolskiego, Przewozów Regionalnych
i samorządów lokalnych, które kursują z dużą częstotliwością pomiędzy Nowym Targiem a Zakopanem. Pojawiły się nowe połączenia, jak z Kielc do Buska-Zdroju czy z Zielonej Góry do Goerlitz. POLREGIO wprowadziło najnowocześniejsze w Polsce terminale mobilne dla obsługi pociągów oraz nowe uniformy. Rozpoczął się proces wdrażania możliwości płatności kartą płatniczą w pociągach.

– 2018 rok był owocny również pod względem ofert dla pasażerów. Wprowadziliśmy np. ofertę „Połączenia w dobrej cenie” na wielu nowych odcinkach. Jesteśmy uczestnikami Wspólnego Biletu
i Pakietu Podróżnika. Posiadamy najszerszą siatkę sprzedaży biletów, od kas biletowych, biletomaty przez aplikacje i platformy na urządzenia mobilne po saloniki KOLPORTERA. Uruchomiliśmy własną internetową platformę sprzedaży biletów wraz z aplikacją mobilną. Nie rzucamy słów na wiatr mówiąc, że wsłuchujemy się w potrzeby pasażerów, których zdanie to dla nas cenne wskazówki przy wprowadzaniu nowych rozwiązań. O tym, że są one pozytywne świadczy zaufanie pasażerów – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy w Spółce Przewozy Regionalne.

Przewozy Regionalne, działające pod marką POLREGIO, zapowiadają kolejne zmiany w 2019 roku. Przewoźnik prowadzi prace m.in. nad integracją oferty taryfowej i przewozowej z przewoźnikami autobusowymi i rozbudową oferty w miastach oraz aglomeracjach. Toczą się przygotowania do uruchomienia oferty połączeń komercyjnych, niemniej decydującym czynnikiem w tej kwestii są szeroko zakrojone prace modernizacyjne prowadzone na wielu liniach kolejowych w Polsce, skutkujące m.in. całkowitymi zamknięciami szlaków, ograniczeniami przepustowości lub prędkości.

Przewozy Regionalne

Najnowsze artykuły