icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

PGE cyfryzuje sprzedaż energii

PGE Obrót – spółka zależna Polskiej Grupy Energetycznej – rozpoczęła realizację projektu Klient 2.0, który ma na celu koordynację inicjatyw związanych z cyfryzacją i przygotowanie do obsługi tzw. klienta przyszłości i sprzedaży na jego rzecz, podała spółka.

Projekt Klient 2.0. pomaga koordynować wszystkie inicjatywy z takich obszarów jak e-commerce, rozwój kanałów zdalnych czy automatyzacja procesów sprzedażowych, rozliczeniowych i obsługowych, podano w komunikacie.

„Zdajemy sobie sprawę ze zróżnicowanych potrzeb naszych klientów, dlatego w PGE Obrót stawiamy na zrównoważony rozwój, w którym łączymy nowoczesność z tradycyjnymi kanałami obsługi. Jednocześnie mamy świadomość, że stale powiększa nam się grupa klientów przyzwyczajonych do realizacji codziennych spraw za pomocą internetu. Cyfryzacja jest przyszłością biznesu i energetyka nie jest w tym kontekście wyjątkiem, stąd integracja projektów związanych z digitalizacją. Chcemy osiągać jak największą efektywność działań przy jednoczesnej optymalizacji środków i kosztów” – skomentował prezes PGE Obrót Robert Choma, cytowany w komunikacie.

Projekt Klient 2.0. łączy w sobie kilka elementów, takich jak np. współpraca ze start-upami w szukaniu nowych rozwiązań oraz doskonaleniu już istniejących procesów. Spółka stawia również na kapitał wewnętrzny, czyli kompetencje i kreatywność pracowników, którzy za pomocą narzędzi komunikacji wewnętrznej mogą zgłaszać inicjatywy rozwijające obszar digital. „Każdy zgłoszony pomysł zostanie rozpatrzony przez specjalnie powołany zespół, w którego skład wchodzą menadżerowie i eksperci zajmujący się marketingiem, obsługą klienta czy też rozwojem usług zdalnych” – podano także.

Grupa kapitałowa PGE jest liderem sektora z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc. w OZE. Spółka jest notowana na GPW od 2009 r.

ISB News

PGE Obrót – spółka zależna Polskiej Grupy Energetycznej – rozpoczęła realizację projektu Klient 2.0, który ma na celu koordynację inicjatyw związanych z cyfryzacją i przygotowanie do obsługi tzw. klienta przyszłości i sprzedaży na jego rzecz, podała spółka.

Projekt Klient 2.0. pomaga koordynować wszystkie inicjatywy z takich obszarów jak e-commerce, rozwój kanałów zdalnych czy automatyzacja procesów sprzedażowych, rozliczeniowych i obsługowych, podano w komunikacie.

„Zdajemy sobie sprawę ze zróżnicowanych potrzeb naszych klientów, dlatego w PGE Obrót stawiamy na zrównoważony rozwój, w którym łączymy nowoczesność z tradycyjnymi kanałami obsługi. Jednocześnie mamy świadomość, że stale powiększa nam się grupa klientów przyzwyczajonych do realizacji codziennych spraw za pomocą internetu. Cyfryzacja jest przyszłością biznesu i energetyka nie jest w tym kontekście wyjątkiem, stąd integracja projektów związanych z digitalizacją. Chcemy osiągać jak największą efektywność działań przy jednoczesnej optymalizacji środków i kosztów” – skomentował prezes PGE Obrót Robert Choma, cytowany w komunikacie.

Projekt Klient 2.0. łączy w sobie kilka elementów, takich jak np. współpraca ze start-upami w szukaniu nowych rozwiązań oraz doskonaleniu już istniejących procesów. Spółka stawia również na kapitał wewnętrzny, czyli kompetencje i kreatywność pracowników, którzy za pomocą narzędzi komunikacji wewnętrznej mogą zgłaszać inicjatywy rozwijające obszar digital. „Każdy zgłoszony pomysł zostanie rozpatrzony przez specjalnie powołany zespół, w którego skład wchodzą menadżerowie i eksperci zajmujący się marketingiem, obsługą klienta czy też rozwojem usług zdalnych” – podano także.

Grupa kapitałowa PGE jest liderem sektora z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc. w OZE. Spółka jest notowana na GPW od 2009 r.

ISB News

Najnowsze artykuły