AlertEnergetykaGaz.

Porozumienie ekologiczne i nowe Biuro Obsługi Klienta PGNiG na Opolszczyźnie

Fot. PGNiG

PGNiG Obrót Detaliczny podpisało z gminą Namysłów porozumienie o współpracy na rzecz czystego powietrza, w ramach programu „Przełącz się na gaz”. Dzięki temu mieszkańcy zyskają pomoc w wymianie starych pieców opalanych paliwem stałym, na nowoczesne kotły zasilane ekologicznym gazem ziemnym. Ponadto PGNiG otworzyło w Opolu odnowione Biuro Obsługi Klienta (BOK).

Namysłów to już 70. gmina, która zdecydowała się na udział w ogólnopolskim programie pod nazwą „Przełącz się na gaz”. W jego ramach eksperci PGNiG pomagają mieszkańcom zaplanować inwestycje, wypełnić dokumenty i przygotować odpowiednie wnioski, a współpracujący Partner Techniczny oferuje wsparcie w zakresie instalacji ogrzewania gazowego. Porozumienie o współpracy podpisali Prezes PGNiG Obrót Detaliczny, Henryk Mucha oraz Burmistrz Namysłowa, Bartłomiej Stawiarski.

– Konsekwentnie realizujemy działania proekologiczne, polegające na promocji gazu ziemnego, jako taniego, wygodnego i przyjaznego dla środowiska paliwa. Wierzę, że mieszkańcy Namysłowa będą zainteresowani tym rozwiązaniem, a nasza współpraca przyczyni się do poprawy jakości powietrza w regionie – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

W ramach porozumienia PGNiG Obrót Detaliczny uruchomi w budynku Urzędu Miasta w Namysłowie mPOK, czyli Punkt Informacyjny, w którym będzie można uzyskać kompleksową pomoc w wymianie starego systemu zasilania i instalacji grzewczej na nowoczesną, zasilaną gazem.

– Według naszych danych w mieście wciąż prawie 400 budynków ogrzewanych jest paliwem stałym lub olejem opałowym. W interesie mieszkańców jest zastąpienie tych źródeł ciepła paliwem ekologicznym, takim jak gaz ziemny – powiedział Bartłomiej Stawiarski, Burmistrz Namysłowa.

Z kolei w Opolu PGNiG Obrót Detaliczny otworzyło 46. zmodernizowane Biuro Obsługi Klienta. Placówka przy ul. Rodziewiczówny 4 została odnowiona w ramach ogólnopolskiego programu rewitalizacji, obejmującego ponad 130 BOK-ów PGNiG w całym kraju.

W nowo otwartym biurze obsługi w Opolu klienci mogą załatwić wszystkie sprawy związane zarówno z zakupem gazu, prądu, jak i innych produktów oraz usług. Konsultanci udzielą wszelkich informacji dotyczących faktur, cenników, rozliczeń, salda, stanu gazomierza, reklamacji, a także aktualnej oferty. Klienci mogą również na miejscu podpisać lub aneksować umowę. Biuro będzie otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00 i jest przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych.

PGNiG OD


Powiązane artykuły

Dozór techniczny daje pieczątkę polskim wiatrakom na Bałtyku

Urząd Dozoru Technicznego zakończył pierwszą inspekcję na potrzeby polskiego projektu farmy wiatrowej Baltic Power. Badania wykonane na urządzeniach Grupy Orlen...

Trump stawia ultimatum Putinowi. Ropa i gaz reagują

W odpowiedzi na nowe ultimatum Donalda Trumpa, wobec Władymira Putina, wzrosły ceny gazu w Europie. Rynek ropy, mimo wizji sankcji,...

Microsoft wycofuje się z indyjskiej rafinerii Rosnieftu

Microsoft wstrzymał świadczenie usług dla Nayara Energy, indyjskiej spółki, w której Rosnieft posiada blisko 50 procent udziałów. Drugi porównywalny pakiet...

Udostępnij:

Facebook X X X