Tauron otworzy trzy największe punkty obsługi klienta – w Katowicach, Krakowie i Wrocławiu. Firma zapewni dodatkowe środki ochrony osobistej dla pracowników i klientów.
Na początek tylko umówione wizyty
Na razie, ze względów bezpieczeństwa, w punktach stacjonarnych obsługiwani będą klienci, którzy wcześniej zamówią wizytę poprzez infolinię lub czat. Od połowy marca, kiedy zamknięte zostały POK-i, Tauron obsłużył zdalnie niemal milion klientów.
Od wtorku klienci mogą korzystać z placówek zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Łagiewnickiej 60, w Katowicach przy ul. Widok 19 oraz we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 60A.
– Warto pamiętać, że wiele spraw związanych z dostawą energii elektrycznej, przyłączeniem do sieci oraz sprzedażą prądu i gazu, załatwić można zdalnie, bez wychodzenia z domu. Najwygodniej można to zrobić przez serwis obsługowy Mój Tauron, czynny 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu – wyjaśnia Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Taurona.
Koncern podaje, że każdy z udostępnionych punktów obsługi czynny jest dłużej niż dotychczas – od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00, w soboty od 9.00 do 14.00.
Drugi etap
Wizytę w punkcie obsługi można zamówić poprzez infolinie Taurona: 32 606 0 606 i 32 606 0 616 lub za pośrednictwem czatu. Pracownik rejestrujący wizytę w pierwszej kolejności będzie podpowiadał klientom, jak w prosty sposób załatwić daną sprawę zdalnie, bez wychodzenia z domu. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi.
W planach jest udostępnienie klientom kolejnych punktów obsługi. Harmonogram ich otwarcia zależał będzie od sytuacji epidemicznej w kraju.
Tauron/Jędrzej Stachura
Tauron obniża ceny energii na stacjach ładowania samochodów elektrycznych
Tau