icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Tauron otwiera swoje największe punkty obsługi klienta

Tauron otworzy trzy największe punkty obsługi klienta – w Katowicach, Krakowie i Wrocławiu. Firma zapewni dodatkowe środki ochrony osobistej dla pracowników i klientów.

Na początek tylko umówione wizyty

Na razie, ze względów bezpieczeństwa, w punktach stacjonarnych obsługiwani będą klienci, którzy wcześniej zamówią wizytę poprzez infolinię lub czat. Od połowy marca, kiedy zamknięte zostały POK-i, Tauron obsłużył zdalnie niemal milion klientów.

Od wtorku klienci mogą korzystać z placówek zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Łagiewnickiej 60, w Katowicach przy ul. Widok 19 oraz we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 60A.

– Warto pamiętać, że wiele spraw związanych z dostawą energii elektrycznej, przyłączeniem do sieci oraz sprzedażą prądu i gazu, załatwić można zdalnie, bez wychodzenia z domu. Najwygodniej można to zrobić przez serwis obsługowy Mój Tauron, czynny 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu – wyjaśnia Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Taurona.

Koncern podaje, że każdy z udostępnionych punktów obsługi czynny jest dłużej niż dotychczas – od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00, w soboty od 9.00 do 14.00.

Drugi etap

Wizytę w punkcie obsługi można zamówić poprzez infolinie Taurona: 32 606 0 606 i 32 606 0 616 lub za pośrednictwem czatu. Pracownik rejestrujący wizytę w pierwszej kolejności będzie podpowiadał klientom, jak w prosty sposób załatwić daną sprawę zdalnie, bez wychodzenia z domu. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi.

W planach jest udostępnienie klientom kolejnych punktów obsługi. Harmonogram ich otwarcia zależał będzie od sytuacji epidemicznej w kraju.

Tauron/Jędrzej Stachura

Tauron obniża ceny energii na stacjach ładowania samochodów elektrycznych

Tau

Tauron otworzy trzy największe punkty obsługi klienta – w Katowicach, Krakowie i Wrocławiu. Firma zapewni dodatkowe środki ochrony osobistej dla pracowników i klientów.

Na początek tylko umówione wizyty

Na razie, ze względów bezpieczeństwa, w punktach stacjonarnych obsługiwani będą klienci, którzy wcześniej zamówią wizytę poprzez infolinię lub czat. Od połowy marca, kiedy zamknięte zostały POK-i, Tauron obsłużył zdalnie niemal milion klientów.

Od wtorku klienci mogą korzystać z placówek zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Łagiewnickiej 60, w Katowicach przy ul. Widok 19 oraz we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 60A.

– Warto pamiętać, że wiele spraw związanych z dostawą energii elektrycznej, przyłączeniem do sieci oraz sprzedażą prądu i gazu, załatwić można zdalnie, bez wychodzenia z domu. Najwygodniej można to zrobić przez serwis obsługowy Mój Tauron, czynny 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu – wyjaśnia Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Taurona.

Koncern podaje, że każdy z udostępnionych punktów obsługi czynny jest dłużej niż dotychczas – od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00, w soboty od 9.00 do 14.00.

Drugi etap

Wizytę w punkcie obsługi można zamówić poprzez infolinie Taurona: 32 606 0 606 i 32 606 0 616 lub za pośrednictwem czatu. Pracownik rejestrujący wizytę w pierwszej kolejności będzie podpowiadał klientom, jak w prosty sposób załatwić daną sprawę zdalnie, bez wychodzenia z domu. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi.

W planach jest udostępnienie klientom kolejnych punktów obsługi. Harmonogram ich otwarcia zależał będzie od sytuacji epidemicznej w kraju.

Tauron/Jędrzej Stachura

Tauron obniża ceny energii na stacjach ładowania samochodów elektrycznych

Tau

Najnowsze artykuły