icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

PKP ruszają z kampanią wizerunkową

(PKP SA)

Spora część podróżnych wciąż nie wie, że nie wszystkie pociągi na polskich torach należą do PKP. Spółki kolejowe Grupy – PKP SA i PKP Intercity SA ruszają z kampanią wizerunkowo-produktową, która ma zmienić to przekonanie wśród pasażerów i przełamać stereotypy dotyczące kolei. Pierwsze spoty reklamowe można było już zobaczyć.

Kampania „Zapowiada się dobra podróż” będzie adresowana przede wszystkim do tych osób, które nie korzystają z usług kolei i wybierają inne formy transportu. Jej głównym celem będzie przekonanie pasażerów do tego, że podróż z PKP jest komfortowa i w dobrej cenie. Kampanijne przekazy medialne będą m.in. promować atrakcyjne czasy przejazdu między największymi polskimi miastami oraz informować o korzystnej ofercie PKP Intercity.

W ramach kampanii zaplanowano emisje dwóch kategorii reklam. Pierwsza z nich będzie obejmować 2 spoty wizerunkowe, które mają uzmysłowić podróżnym, że nie wszystkie pociągi kursujące po polskich torach należą do PKP. Druga kategoria obejmie 3 spoty przedstawiające konkretne korzyści związane z podróżowaniem pociągami PKP Intercity. Intensywna kampania będzie prowadzona we wszystkich mediach: telewizji, radiu, prasie i Internecie. Działania wizerunkowo – produktowe będą miały swoją odsłonę również na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Zakończenie akcji zaplanowano na połowę czerwca.

(PKP SA)

Spora część podróżnych wciąż nie wie, że nie wszystkie pociągi na polskich torach należą do PKP. Spółki kolejowe Grupy – PKP SA i PKP Intercity SA ruszają z kampanią wizerunkowo-produktową, która ma zmienić to przekonanie wśród pasażerów i przełamać stereotypy dotyczące kolei. Pierwsze spoty reklamowe można było już zobaczyć.

Kampania „Zapowiada się dobra podróż” będzie adresowana przede wszystkim do tych osób, które nie korzystają z usług kolei i wybierają inne formy transportu. Jej głównym celem będzie przekonanie pasażerów do tego, że podróż z PKP jest komfortowa i w dobrej cenie. Kampanijne przekazy medialne będą m.in. promować atrakcyjne czasy przejazdu między największymi polskimi miastami oraz informować o korzystnej ofercie PKP Intercity.

W ramach kampanii zaplanowano emisje dwóch kategorii reklam. Pierwsza z nich będzie obejmować 2 spoty wizerunkowe, które mają uzmysłowić podróżnym, że nie wszystkie pociągi kursujące po polskich torach należą do PKP. Druga kategoria obejmie 3 spoty przedstawiające konkretne korzyści związane z podróżowaniem pociągami PKP Intercity. Intensywna kampania będzie prowadzona we wszystkich mediach: telewizji, radiu, prasie i Internecie. Działania wizerunkowo – produktowe będą miały swoją odsłonę również na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Zakończenie akcji zaplanowano na połowę czerwca.

Najnowsze artykuły