(PKP SA)
Spora część podróżnych wciąż nie wie, że nie wszystkie pociągi na polskich torach należą do PKP. Spółki kolejowe Grupy – PKP SA i PKP Intercity SA ruszają z kampanią wizerunkowo-produktową, która ma zmienić to przekonanie wśród pasażerów i przełamać stereotypy dotyczące kolei. Pierwsze spoty reklamowe można było już zobaczyć.
Kampania „Zapowiada się dobra podróż” będzie adresowana przede wszystkim do tych osób, które nie korzystają z usług kolei i wybierają inne formy transportu. Jej głównym celem będzie przekonanie pasażerów do tego, że podróż z PKP jest komfortowa i w dobrej cenie. Kampanijne przekazy medialne będą m.in. promować atrakcyjne czasy przejazdu między największymi polskimi miastami oraz informować o korzystnej ofercie PKP Intercity.
W ramach kampanii zaplanowano emisje dwóch kategorii reklam. Pierwsza z nich będzie obejmować 2 spoty wizerunkowe, które mają uzmysłowić podróżnym, że nie wszystkie pociągi kursujące po polskich torach należą do PKP. Druga kategoria obejmie 3 spoty przedstawiające konkretne korzyści związane z podróżowaniem pociągami PKP Intercity. Intensywna kampania będzie prowadzona we wszystkich mediach: telewizji, radiu, prasie i Internecie. Działania wizerunkowo – produktowe będą miały swoją odsłonę również na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Zakończenie akcji zaplanowano na połowę czerwca.