icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

RAS Polska chce stać się zeroemisyjny już w 2021 roku

RAS Polska ogłosił, że chce przejść na zeroemisyjność w 2021 roku. – Wiele firm na świecie ogłasza, że chcą być neutralne klimatycznie, ale jedynie w ograniczonym zakresie i w bardzo odległej przyszłości. Jesteśmy jedną z pierwszych firm i pierwszym polskim wydawcą, który ogłosił zeroemisyjność w 2021 roku – czytamy w komunikacie wydawcy.

Zeroemisyjność w 2021 roku

Ringier Axel Springer Polska to wydawca na rynku prasy tradycyjnej i  online, posiadający w swoim portfolio takie marki, jak Fakt, Newsweek, Forbes czy Przegląd Sportowy.

– Aby dbać o naszą planetę, musimy przede wszystkim ograniczyć emisję C02 do atmosfery. Zdecydowaliśmy, że chcemy stać się firmą o zerowej emisji CO2 już w tym roku – podkreśla RAS Polska.

– Musimy zatrzymać globalne ocieplenie na poziomie 1,5°C, aby zapobiec ekstremalnym zjawiskom pogodowym. To emisje CO2 są dziś największym problemem, a ich ograniczenie jest głównym wyzwaniem. Zegar klimatyczny tyka na tyle szybko, że należy te działania przyspieszyć. Musimy działać wszyscy: rządy, organizacje, ale przede wszystkim marki, biznes – ważna jest każda inicjatywa, nawet ta najmniejsza – podejmowana przez zwykłych Polaków w codziennym życiu. Czasu mamy coraz mniej. Wiele firm deklaruje neutralność klimatyczną do 2030, 2040 roku, ale nie możemy tyle czekać – czytamy.

Onet/Jędrzej Stachura

Perzyński: Walka z lotnictwem nie uratuje klimatu

RAS Polska ogłosił, że chce przejść na zeroemisyjność w 2021 roku. – Wiele firm na świecie ogłasza, że chcą być neutralne klimatycznie, ale jedynie w ograniczonym zakresie i w bardzo odległej przyszłości. Jesteśmy jedną z pierwszych firm i pierwszym polskim wydawcą, który ogłosił zeroemisyjność w 2021 roku – czytamy w komunikacie wydawcy.

Zeroemisyjność w 2021 roku

Ringier Axel Springer Polska to wydawca na rynku prasy tradycyjnej i  online, posiadający w swoim portfolio takie marki, jak Fakt, Newsweek, Forbes czy Przegląd Sportowy.

– Aby dbać o naszą planetę, musimy przede wszystkim ograniczyć emisję C02 do atmosfery. Zdecydowaliśmy, że chcemy stać się firmą o zerowej emisji CO2 już w tym roku – podkreśla RAS Polska.

– Musimy zatrzymać globalne ocieplenie na poziomie 1,5°C, aby zapobiec ekstremalnym zjawiskom pogodowym. To emisje CO2 są dziś największym problemem, a ich ograniczenie jest głównym wyzwaniem. Zegar klimatyczny tyka na tyle szybko, że należy te działania przyspieszyć. Musimy działać wszyscy: rządy, organizacje, ale przede wszystkim marki, biznes – ważna jest każda inicjatywa, nawet ta najmniejsza – podejmowana przez zwykłych Polaków w codziennym życiu. Czasu mamy coraz mniej. Wiele firm deklaruje neutralność klimatyczną do 2030, 2040 roku, ale nie możemy tyle czekać – czytamy.

Onet/Jędrzej Stachura

Perzyński: Walka z lotnictwem nie uratuje klimatu

Najnowsze artykuły