icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Tauron uruchamia stronę internetową na której można sprawdzić zużycie prądu

Tauron uruchomił specjalną stronę internetową dla swoich klientów, którzy chcą dowiedzieć się jak sprawdzić swoje zużycie energii elektrycznej.  – Zużycie z ostatnich faktur można też sprawdzić w aplikacji Mój Tauron – informuje ta spółka w komunikacie.

Udogodnienia dla klientów Taurona

Tauron podaje, że z aplikacji korzysta już blisko milion użytkowników, a klienci mogą również dzięki niej podać odczyt licznika i zamówić szybki kontakt z konsultantem.

– W naszej aplikacji można na przykład szybko sprawdzić stan zużycia energii elektrycznej z ostatnich faktur. Informacja ta, w świetle przedstawionych przez rząd planów wprowadzenia gwarantowanej ceny energii w 2023 roku na poziomie z 2022 roku do zużycia 2000 kWh rocznie, jest szczególnie poszukiwana przez naszych klientów – powiedział prezes Rafał Soja. – Chcemy pozostać liderem w rozwiązaniach ułatwiających klientowi możliwość szybkiego rozliczania się za rachunki, stąd sukcesywnie rozwijamy cyfrowe kanały komunikacji, aby maksymalnie ułatwić naszym klientom załatwianie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną. To ważny aspekt naszej nowej strategii rozwoju – dodaje Soja.

Tauron podał, że klienci najczęściej uruchamiają aplikację między innymi po to, by sprawdzić saldo i opłacić rachunki. Użytkownicy chętnie korzystają również z opcji szybkiego zamawiania rozmowy z konsultantem, wyszukiwania awarii i planowanych wyłączeń oraz pobierania archiwalnych i bieżących faktur.

Tauron/Wojciech Gryczka

Kopalnie za złotówkę mają dać Polsce więcej węgla od Taurona

Tauron uruchomił specjalną stronę internetową dla swoich klientów, którzy chcą dowiedzieć się jak sprawdzić swoje zużycie energii elektrycznej.  – Zużycie z ostatnich faktur można też sprawdzić w aplikacji Mój Tauron – informuje ta spółka w komunikacie.

Udogodnienia dla klientów Taurona

Tauron podaje, że z aplikacji korzysta już blisko milion użytkowników, a klienci mogą również dzięki niej podać odczyt licznika i zamówić szybki kontakt z konsultantem.

– W naszej aplikacji można na przykład szybko sprawdzić stan zużycia energii elektrycznej z ostatnich faktur. Informacja ta, w świetle przedstawionych przez rząd planów wprowadzenia gwarantowanej ceny energii w 2023 roku na poziomie z 2022 roku do zużycia 2000 kWh rocznie, jest szczególnie poszukiwana przez naszych klientów – powiedział prezes Rafał Soja. – Chcemy pozostać liderem w rozwiązaniach ułatwiających klientowi możliwość szybkiego rozliczania się za rachunki, stąd sukcesywnie rozwijamy cyfrowe kanały komunikacji, aby maksymalnie ułatwić naszym klientom załatwianie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną. To ważny aspekt naszej nowej strategii rozwoju – dodaje Soja.

Tauron podał, że klienci najczęściej uruchamiają aplikację między innymi po to, by sprawdzić saldo i opłacić rachunki. Użytkownicy chętnie korzystają również z opcji szybkiego zamawiania rozmowy z konsultantem, wyszukiwania awarii i planowanych wyłączeń oraz pobierania archiwalnych i bieżących faktur.

Tauron/Wojciech Gryczka

Kopalnie za złotówkę mają dać Polsce więcej węgla od Taurona

Najnowsze artykuły