Tauron uruchomił specjalną stronę internetową dla swoich klientów, którzy chcą dowiedzieć się jak sprawdzić swoje zużycie energii elektrycznej. – Zużycie z ostatnich faktur można też sprawdzić w aplikacji Mój Tauron – informuje ta spółka w komunikacie.
Udogodnienia dla klientów Taurona
Tauron podaje, że z aplikacji korzysta już blisko milion użytkowników, a klienci mogą również dzięki niej podać odczyt licznika i zamówić szybki kontakt z konsultantem.
– W naszej aplikacji można na przykład szybko sprawdzić stan zużycia energii elektrycznej z ostatnich faktur. Informacja ta, w świetle przedstawionych przez rząd planów wprowadzenia gwarantowanej ceny energii w 2023 roku na poziomie z 2022 roku do zużycia 2000 kWh rocznie, jest szczególnie poszukiwana przez naszych klientów – powiedział prezes Rafał Soja. – Chcemy pozostać liderem w rozwiązaniach ułatwiających klientowi możliwość szybkiego rozliczania się za rachunki, stąd sukcesywnie rozwijamy cyfrowe kanały komunikacji, aby maksymalnie ułatwić naszym klientom załatwianie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną. To ważny aspekt naszej nowej strategii rozwoju – dodaje Soja.
Tauron podał, że klienci najczęściej uruchamiają aplikację między innymi po to, by sprawdzić saldo i opłacić rachunki. Użytkownicy chętnie korzystają również z opcji szybkiego zamawiania rozmowy z konsultantem, wyszukiwania awarii i planowanych wyłączeń oraz pobierania archiwalnych i bieżących faktur.
Tauron/Wojciech Gryczka
Kopalnie za złotówkę mają dać Polsce więcej węgla od Taurona