icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Tauron Wytwarzanie organizuje Dni Otwarte dla potencjalnych kontrahentów

Konferencja zakupowa Tauron Wytwarzanie to kolejne z cyklu spotkań „Dzień otwartych drzwi dla Wykonawcy”, jakie organizowane są przez spółki Grupy Tauron.

Ideą spotkań jest otwarty i transparentny dialog z kontrahentami ukierunkowany na poprawę efektywności współpracy. Organizowana konferencja jest konsekwencją realizacji wspólnej polityki zakupowej Grupy Tauron oraz misji obszaru zakupów stawiającej na konstruktywny dialog stron.

– Istotnym czynnikiem jest zmiana podejścia do współpracy z rynkiem wykonawców. Najważniejsza jest komunikacja między ludźmi oraz określenie i zrozumienie celu, do którego zmierzamy, dlatego kluczowy jest partnerski dialog pomiędzy kontrahentami – tłumaczy Piotr Apollo, dyrektor wykonawczy ds. zakupów i administracji Tauron Polska Energia.

Spotkanie będzie okazją na zidentyfikowanie pożądanych zmian w relacji zamawiający – wykonawca, to kolejny krok wspierający komunikację z rynkiem, okazja na przedstawienie wzajemnych oczekiwań i możliwości poprawy efektywności współpracy. Podczas spotkania zaprezentowany zostanie również plan potrzeb zakupowych Tauron Wytwarzanie – czytamy w informacji spółki.

Zakupy to dla Wytwarzania jeden z kluczowych obszarów działalności spółki. W 2016 roku przeprowadziliśmy ponad 2,6 tys. procedur zakupowych, których łączna szacunkowa wartość wyniosła blisko 500 mln zł. Złożono ponad 8,5 tys. ofert, zawarliśmy ponad 3 tys. umów – informuje Zbigniew Kuźma, wiceprezes zarządu Tauron Wytwarzanie ds. Zakupów, Eksploatacji i Remontów. – Chcemy poznać opinie i propozycje wykonawców dotyczące usprawnienia procesu ofertowania, by rozpocząć działania mające na celu wyeliminowanie ewentualnych zbędnych formalności, barier oraz poprawić efektywność procesów zakupowych, a także rozszerzyć grono oferentów i przyszłych partnerów biznesowych – dodaje.

Podczas konferencji, która odbędzie się 20 kwietnia w katowickim hotelu DIAMENT, przedstawione zostaną między innymi informacje o platformie zakupowej Grupy Tauron, procedurach zakupowych, a także najczęściej występujących nieprawidłowościach w składanych ofertach. Zainaugurowany zostanie również pro-rozwojowy program comiesięcznych spotkań z cyklu: „Nowe technologie, innowacyjne usługi i dostawcy”, do udziału w którym spółka zaprasza zarówno obecnych jak i nowych oferentów. W drugiej części spotkania uczestnicy zostaną zaproszeni do paneli dyskusyjnych z podziałem na kluczowe branże.

CIRE.PL

Konferencja zakupowa Tauron Wytwarzanie to kolejne z cyklu spotkań „Dzień otwartych drzwi dla Wykonawcy”, jakie organizowane są przez spółki Grupy Tauron.

Ideą spotkań jest otwarty i transparentny dialog z kontrahentami ukierunkowany na poprawę efektywności współpracy. Organizowana konferencja jest konsekwencją realizacji wspólnej polityki zakupowej Grupy Tauron oraz misji obszaru zakupów stawiającej na konstruktywny dialog stron.

– Istotnym czynnikiem jest zmiana podejścia do współpracy z rynkiem wykonawców. Najważniejsza jest komunikacja między ludźmi oraz określenie i zrozumienie celu, do którego zmierzamy, dlatego kluczowy jest partnerski dialog pomiędzy kontrahentami – tłumaczy Piotr Apollo, dyrektor wykonawczy ds. zakupów i administracji Tauron Polska Energia.

Spotkanie będzie okazją na zidentyfikowanie pożądanych zmian w relacji zamawiający – wykonawca, to kolejny krok wspierający komunikację z rynkiem, okazja na przedstawienie wzajemnych oczekiwań i możliwości poprawy efektywności współpracy. Podczas spotkania zaprezentowany zostanie również plan potrzeb zakupowych Tauron Wytwarzanie – czytamy w informacji spółki.

Zakupy to dla Wytwarzania jeden z kluczowych obszarów działalności spółki. W 2016 roku przeprowadziliśmy ponad 2,6 tys. procedur zakupowych, których łączna szacunkowa wartość wyniosła blisko 500 mln zł. Złożono ponad 8,5 tys. ofert, zawarliśmy ponad 3 tys. umów – informuje Zbigniew Kuźma, wiceprezes zarządu Tauron Wytwarzanie ds. Zakupów, Eksploatacji i Remontów. – Chcemy poznać opinie i propozycje wykonawców dotyczące usprawnienia procesu ofertowania, by rozpocząć działania mające na celu wyeliminowanie ewentualnych zbędnych formalności, barier oraz poprawić efektywność procesów zakupowych, a także rozszerzyć grono oferentów i przyszłych partnerów biznesowych – dodaje.

Podczas konferencji, która odbędzie się 20 kwietnia w katowickim hotelu DIAMENT, przedstawione zostaną między innymi informacje o platformie zakupowej Grupy Tauron, procedurach zakupowych, a także najczęściej występujących nieprawidłowościach w składanych ofertach. Zainaugurowany zostanie również pro-rozwojowy program comiesięcznych spotkań z cyklu: „Nowe technologie, innowacyjne usługi i dostawcy”, do udziału w którym spółka zaprasza zarówno obecnych jak i nowych oferentów. W drugiej części spotkania uczestnicy zostaną zaproszeni do paneli dyskusyjnych z podziałem na kluczowe branże.

CIRE.PL

Najnowsze artykuły