icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

AgustaWestland będzie sprzedawać śmigłowce w Chinach

PZL-Świdnik, spółka z grupy AgustaWestland, z przyjemnością informuje, że podczas obywającego się obecnie w Orlando (Floryda, USA) salonu lotniczego Heli-Expo 2015, AgustaWestland podpisała umowę dystrybucyjną z Tuncang Investment Co.,Ltd, na mocy której przedsiębiorstwo zostało mianowane oficjalnym, niewyłącznym, dystrybutorem lekkiego jednosilnikowego śmigłowca SW-4 w Chinach. Umowa obejmuje również zobowiązanie sprzedaży 10 śmigłowców SW-4, które zostaną wyprodukowane w Świdniku. W przyszłości Tuncang Investment mogłoby zostać także Autoryzowanym Centrum Serwisowym śmigłowców SW-4 w Chinach – czytamy w komuniacie.

Mianowanie oficjalnego dystrybutora śmigłowców SW-4 w Chinach stwarza nowe możliwości eksportowe przed tą maszyną na tym rozwijającym się rynku. Do tej pory PZL-Świdnik dostarczył chińskim klientom pięć śmigłowców tego typu.

To także ważne osiągnięcie dla AgustaWestland, mogącej pochwalić się sprzedażą około 130 śmigłowców różnego typu, które wykorzystywane są w Chinach do realizacji szerokiego zakresu misji cywilnych i parapublicznych. Mowa tu głównie o śmigłowcach AW109 Power, z serii AW119, Grand/GrandNew, AW139, AW169 i AW189 – programach, w których realizację silnie zaangażowany jest PZL-Świdnik, będący centrum doskonałości AgustaWestland w zakresie produkcji kompozytowych struktur lotniczych.

Tegoroczne Heli-Expo to kolejny udany dla SW-4 amerykański salon lotniczy. Rok temu, podczas swojej pierwszej publicznej prezentacji w USA w ramach Heli-Expo 2014 (Anaheim, Kalifornia), największe wrażenie na uczestnikach targów zrobiła obszerna kabina SW-4, która w komfortowych warunkach mieści
pięć dorosłych osób oraz fakt, że maszyna produkowana w Świdniku wspierana jest przez globalną sieć sprzedaży AgustaWestland.

Lekki jednosilnikowy wielozadaniowy SW-4, zaprojektowany z myślą o transporcie do pięciu osób (w tym pilota/pilotów), cechuje się niskimi kosztami eksploatacji i łatwością pilotażu, co czyni go znakomitym punktem wejścia do segmentu lekkich śmigłowców turbinowych. Kabina śmigłowca może być z łatwością konfigurowana do realizacji misji transportowych i przewożenia ładunków. Dostęp do wnętrza zapewniają przesuwane drzwi tylne i uchylne drzwi przednie po obu stronach kabiny, która charakteryzuje się płaską podłogą. Za kabiną ulokowano łatwo dostępny przedział bagażowy o dużej pojemności. Kadłub i elementy konstrukcyjne SW-4 zaprojektowano przy użyciu najnowocześniejszych materiałów, m.in. przy znacznym udziale kompozytów.

Śmigłowiec może być wyposażony w szeroki wachlarz opcjonalnego sprzętu, w tym: demontowalne przyrządy sterowania drugiego pilota, zewnętrzny hak ładunkowy, system cięcia napowietrznych przewodów, FLIR / system TV, reflektor i pływaki awaryjne. Wśród imponujących możliwości SW-4, które przewyższają inne konstrukcje w tej klasie, wspomnieć należy o długotrwałości lotu sięgającej 5 godzin 30 minut i zasięgu wynoszącym aż 459 mil morskich (850 km). Z pilotem na pokładzie ładunek użyteczny SW-4 wynosi niemal 600 kg przy maksymalnej masie startowej równej 1800 kg.

Do tej pory, ponad 40 śmigłowców SW-4 zostało dostarczonych przez PZL-Świdnik klientom na całym świecie.

Firma Tuncang Investment Ltd została założona przez Pana Qian Guorong, znanego chińskiego przedsiębiorcę z prowincji Zhejiang. Tuncang jest zaangażowana w integrację zasobów naturalnych oraz zarządzania aktywami. Po latach rozwoju, zakres działalności firmy Tuncang Investment obejmuje zasoby naturalne, produkcję, ogólne inwestycje lotnicze oraz kapitałowe, przemysł w prowincjach Mongolia Wewnętrzna, Ningxia, Hubei, Jiangsu, Zhejiang, Hainan oraz innych prowincjach. W obecnym okresie transformacji gospodarczej, firma Tuncang Investment, wyznająca filozofię zarządzania polegającą na “gromadzeniu zasobów, innowacyjności, współpracy i rozwoju”, oraz aktywnym promowaniu integracji zasobów finansowych, technologii przemysłowych wschodniego wybrzeża oraz bazy przemysłowej, zasobów naturalnych środkowego zachodu, wspiera transformację oraz modernizację przemysłu poprzez model biznesowy służący realizacji zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa.

Źródło: AgustaWestland

PZL-Świdnik, spółka z grupy AgustaWestland, z przyjemnością informuje, że podczas obywającego się obecnie w Orlando (Floryda, USA) salonu lotniczego Heli-Expo 2015, AgustaWestland podpisała umowę dystrybucyjną z Tuncang Investment Co.,Ltd, na mocy której przedsiębiorstwo zostało mianowane oficjalnym, niewyłącznym, dystrybutorem lekkiego jednosilnikowego śmigłowca SW-4 w Chinach. Umowa obejmuje również zobowiązanie sprzedaży 10 śmigłowców SW-4, które zostaną wyprodukowane w Świdniku. W przyszłości Tuncang Investment mogłoby zostać także Autoryzowanym Centrum Serwisowym śmigłowców SW-4 w Chinach – czytamy w komuniacie.

Mianowanie oficjalnego dystrybutora śmigłowców SW-4 w Chinach stwarza nowe możliwości eksportowe przed tą maszyną na tym rozwijającym się rynku. Do tej pory PZL-Świdnik dostarczył chińskim klientom pięć śmigłowców tego typu.

To także ważne osiągnięcie dla AgustaWestland, mogącej pochwalić się sprzedażą około 130 śmigłowców różnego typu, które wykorzystywane są w Chinach do realizacji szerokiego zakresu misji cywilnych i parapublicznych. Mowa tu głównie o śmigłowcach AW109 Power, z serii AW119, Grand/GrandNew, AW139, AW169 i AW189 – programach, w których realizację silnie zaangażowany jest PZL-Świdnik, będący centrum doskonałości AgustaWestland w zakresie produkcji kompozytowych struktur lotniczych.

Tegoroczne Heli-Expo to kolejny udany dla SW-4 amerykański salon lotniczy. Rok temu, podczas swojej pierwszej publicznej prezentacji w USA w ramach Heli-Expo 2014 (Anaheim, Kalifornia), największe wrażenie na uczestnikach targów zrobiła obszerna kabina SW-4, która w komfortowych warunkach mieści
pięć dorosłych osób oraz fakt, że maszyna produkowana w Świdniku wspierana jest przez globalną sieć sprzedaży AgustaWestland.

Lekki jednosilnikowy wielozadaniowy SW-4, zaprojektowany z myślą o transporcie do pięciu osób (w tym pilota/pilotów), cechuje się niskimi kosztami eksploatacji i łatwością pilotażu, co czyni go znakomitym punktem wejścia do segmentu lekkich śmigłowców turbinowych. Kabina śmigłowca może być z łatwością konfigurowana do realizacji misji transportowych i przewożenia ładunków. Dostęp do wnętrza zapewniają przesuwane drzwi tylne i uchylne drzwi przednie po obu stronach kabiny, która charakteryzuje się płaską podłogą. Za kabiną ulokowano łatwo dostępny przedział bagażowy o dużej pojemności. Kadłub i elementy konstrukcyjne SW-4 zaprojektowano przy użyciu najnowocześniejszych materiałów, m.in. przy znacznym udziale kompozytów.

Śmigłowiec może być wyposażony w szeroki wachlarz opcjonalnego sprzętu, w tym: demontowalne przyrządy sterowania drugiego pilota, zewnętrzny hak ładunkowy, system cięcia napowietrznych przewodów, FLIR / system TV, reflektor i pływaki awaryjne. Wśród imponujących możliwości SW-4, które przewyższają inne konstrukcje w tej klasie, wspomnieć należy o długotrwałości lotu sięgającej 5 godzin 30 minut i zasięgu wynoszącym aż 459 mil morskich (850 km). Z pilotem na pokładzie ładunek użyteczny SW-4 wynosi niemal 600 kg przy maksymalnej masie startowej równej 1800 kg.

Do tej pory, ponad 40 śmigłowców SW-4 zostało dostarczonych przez PZL-Świdnik klientom na całym świecie.

Firma Tuncang Investment Ltd została założona przez Pana Qian Guorong, znanego chińskiego przedsiębiorcę z prowincji Zhejiang. Tuncang jest zaangażowana w integrację zasobów naturalnych oraz zarządzania aktywami. Po latach rozwoju, zakres działalności firmy Tuncang Investment obejmuje zasoby naturalne, produkcję, ogólne inwestycje lotnicze oraz kapitałowe, przemysł w prowincjach Mongolia Wewnętrzna, Ningxia, Hubei, Jiangsu, Zhejiang, Hainan oraz innych prowincjach. W obecnym okresie transformacji gospodarczej, firma Tuncang Investment, wyznająca filozofię zarządzania polegającą na “gromadzeniu zasobów, innowacyjności, współpracy i rozwoju”, oraz aktywnym promowaniu integracji zasobów finansowych, technologii przemysłowych wschodniego wybrzeża oraz bazy przemysłowej, zasobów naturalnych środkowego zachodu, wspiera transformację oraz modernizację przemysłu poprzez model biznesowy służący realizacji zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa.

Źródło: AgustaWestland

Najnowsze artykuły