icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Awans Republiki na drugie miejsce wśród kanałów informacyjnych. Liderem wciąż TVN24

Telewizja Republika zanotowała spektakularny wzrost oglądalności, awansując na drugie miejsce wśród kanałów informacyjnych w czerwcu 2024 roku, z udziałem w rynku wynoszącym 3,23 proc. Liderem segmentu nadal pozostaje TVN24, choć odnotował spadek o 8,53 proc., uzyskując 5,47 proc. udziału.

W czerwcu 2024 roku TV Republika awansowała z siódmego na drugie miejsce wśród kanałów informacyjnych w Polsce – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, które przytacza portal Wirtualnemedia.pl.  Jej udział w rynku wyniósł 3,23 proc., co stanowi wzrost o imponujące 3488,9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Ten spektakularny wzrost jest wynikiem przejścia widzów z TVP Info po wyłączeniu sygnału tego kanału w grudniu ubiegłego roku oraz zmianie jego formuły.

Na pierwszym miejscu niezmiennie pozostaje TVN24, mimo spadku oglądalności o 8,53 proc. względem czerwca 2023 roku. Średni dobowy udział tej stacji wyniósł 5,47 proc. Trzecie miejsce przypadło Polsat News z 1,57 proc. udziału. Stacja ta również zanotowała spadek – o 12,29 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.

Znaczący wzrost odnotowała również stacja wPolsce.pl. Wyniósł 1033,3 proc., co daje 0,34 proc. udziału w rynku. To awans z dziewiątej pozycji na ósmą. Kanał Wydarzenia 24 zanotował wzrost z 0,73 proc. do 0,99 proc. Związane jest to z przejściem z MUX-4 na MUX-1 w styczniu bieżącego roku.

TVP Info, mimo prób przyciągnięcia widzów specjalnymi wydaniami dotyczącymi Euro 2024, spadło na czwarte miejsce. Udział tej stacji zmniejszył się o 76,04 proc., osiągając poziom 1,27 proc. Znaczne spadki odnotowała też stacja TVP3, spadając w rankingu z czwartego na szóste miejsce.

Telewizja Republika zanotowała spektakularny wzrost oglądalności, awansując na drugie miejsce wśród kanałów informacyjnych w czerwcu 2024 roku, z udziałem w rynku wynoszącym 3,23 proc. Liderem segmentu nadal pozostaje TVN24, choć odnotował spadek o 8,53 proc., uzyskując 5,47 proc. udziału.

W czerwcu 2024 roku TV Republika awansowała z siódmego na drugie miejsce wśród kanałów informacyjnych w Polsce – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, które przytacza portal Wirtualnemedia.pl.  Jej udział w rynku wyniósł 3,23 proc., co stanowi wzrost o imponujące 3488,9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Ten spektakularny wzrost jest wynikiem przejścia widzów z TVP Info po wyłączeniu sygnału tego kanału w grudniu ubiegłego roku oraz zmianie jego formuły.

Na pierwszym miejscu niezmiennie pozostaje TVN24, mimo spadku oglądalności o 8,53 proc. względem czerwca 2023 roku. Średni dobowy udział tej stacji wyniósł 5,47 proc. Trzecie miejsce przypadło Polsat News z 1,57 proc. udziału. Stacja ta również zanotowała spadek – o 12,29 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.

Znaczący wzrost odnotowała również stacja wPolsce.pl. Wyniósł 1033,3 proc., co daje 0,34 proc. udziału w rynku. To awans z dziewiątej pozycji na ósmą. Kanał Wydarzenia 24 zanotował wzrost z 0,73 proc. do 0,99 proc. Związane jest to z przejściem z MUX-4 na MUX-1 w styczniu bieżącego roku.

TVP Info, mimo prób przyciągnięcia widzów specjalnymi wydaniami dotyczącymi Euro 2024, spadło na czwarte miejsce. Udział tej stacji zmniejszył się o 76,04 proc., osiągając poziom 1,27 proc. Znaczne spadki odnotowała też stacja TVP3, spadając w rankingu z czwartego na szóste miejsce.

Najnowsze artykuły