icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Demski: Dyskusja o elektromobilności nie może odwrócić uwagi od gazomobilności

– Naszymi pierwszymi wyborami są CNG i LNG, elektromobilność ale i wodór. Elektromobilność nie może przysłaniać dyskusji o innych alternatywnych sposobach ładowania pojazdów – powiedział wiceprezes Grupy Lotos Patryk Demski podczas odbywającego się w Katowicach Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Według niego Lotos postrzega elektromobilność jako alternatywne źródło pozyskiwania przychodów. – Budujemy nasze portfolio w sposób wielowektorowy. Interesujemy się także CNG, LNG i wodorem – stwierdził.

Jego zdaniem elektromobilność w Polsce to podróż w przyszłość. – Dzisiaj nie mamy zidentyfikowanego celu w jakim będzie ona zmierzała ani co będzie najważniejszym jej nośnikiem. Rewolucja CNG i LNG, ale i w obszarze wodoru mogą mieć wpływ na rynek samochodów elektrycznych – mówił Demski.

Podkreślił, że powinniśmy patrzeć na alternatywne źródła zasilania pojazdów. – Musimy podchodzić do tego w sposób pozytywistyczny, opierając się o empiryczne dane, a nie wyłącznie na zachodnich przekonaniach, które w Polsce mogą się nie sprawdzić – zakończył.

– Naszymi pierwszymi wyborami są CNG i LNG, elektromobilność ale i wodór. Elektromobilność nie może przysłaniać dyskusji o innych alternatywnych sposobach ładowania pojazdów – powiedział wiceprezes Grupy Lotos Patryk Demski podczas odbywającego się w Katowicach Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Według niego Lotos postrzega elektromobilność jako alternatywne źródło pozyskiwania przychodów. – Budujemy nasze portfolio w sposób wielowektorowy. Interesujemy się także CNG, LNG i wodorem – stwierdził.

Jego zdaniem elektromobilność w Polsce to podróż w przyszłość. – Dzisiaj nie mamy zidentyfikowanego celu w jakim będzie ona zmierzała ani co będzie najważniejszym jej nośnikiem. Rewolucja CNG i LNG, ale i w obszarze wodoru mogą mieć wpływ na rynek samochodów elektrycznych – mówił Demski.

Podkreślił, że powinniśmy patrzeć na alternatywne źródła zasilania pojazdów. – Musimy podchodzić do tego w sposób pozytywistyczny, opierając się o empiryczne dane, a nie wyłącznie na zachodnich przekonaniach, które w Polsce mogą się nie sprawdzić – zakończył.

Najnowsze artykuły