Najważniejsze informacje dla biznesu

Resort klimatu anulował przetarg na kampanię o energetyce jądrowej

Ministerstwo Klimatu i Środowiska anulowało przetarg na ogólnopolską kampanię edukacyjną dotyczącą energetyki jądrowej z powodu braku przyznania środków publicznych.

W przetargu brały udział firmy takie jak Five Media, MSL Group, Fabryka Komunikacji Społecznej, Media Group, Partner of Promotion z Grupą Eskadra, Aplan Media z Euvic Media, Trygon z Dsk oraz CreativeHarder. Planowany budżet na kampanię wynosił 4,8 mln zł.

Press / Mateusz Gibała

Prezydent przestrzega przed blokowaniem atomu i CPK

Ministerstwo Klimatu i Środowiska anulowało przetarg na ogólnopolską kampanię edukacyjną dotyczącą energetyki jądrowej z powodu braku przyznania środków publicznych.

W przetargu brały udział firmy takie jak Five Media, MSL Group, Fabryka Komunikacji Społecznej, Media Group, Partner of Promotion z Grupą Eskadra, Aplan Media z Euvic Media, Trygon z Dsk oraz CreativeHarder. Planowany budżet na kampanię wynosił 4,8 mln zł.

Press / Mateusz Gibała

Prezydent przestrzega przed blokowaniem atomu i CPK

Najnowsze artykuły