Najważniejsze informacje dla biznesu

Zielone oblicze koncernów energetycznych na pokaz

Financial Times podaje, że firmy węglowodorowe przekazują mniej niż pięć procent wydatków na rozwój zielonego portfolio. Przekonują jednak, że są zaangażowane w transformację energetyczną, której domagają się społeczeństwa zachodnie.

W gazecie można przeczytać, że firmy tego rodzaju muszą znaleźć sposób na zwiększenie zaangażowania przy jednoczesnym utrzymaniu rentowności. Będzie to trudne po kryzysie cen ropy naftowej z 2015 roku, po którym  wartość węglowodorów nie podniosła się do dawnego poziomu sięgającego 100 dolarów za baryłkę ropy, który gwarantował swobodny dostęp do kapitału.

Financial Times/Wojciech Jakóbik

Jakóbik: Greenwashing w reklamie (FELIETON)

Financial Times podaje, że firmy węglowodorowe przekazują mniej niż pięć procent wydatków na rozwój zielonego portfolio. Przekonują jednak, że są zaangażowane w transformację energetyczną, której domagają się społeczeństwa zachodnie.

W gazecie można przeczytać, że firmy tego rodzaju muszą znaleźć sposób na zwiększenie zaangażowania przy jednoczesnym utrzymaniu rentowności. Będzie to trudne po kryzysie cen ropy naftowej z 2015 roku, po którym  wartość węglowodorów nie podniosła się do dawnego poziomu sięgającego 100 dolarów za baryłkę ropy, który gwarantował swobodny dostęp do kapitału.

Financial Times/Wojciech Jakóbik

Jakóbik: Greenwashing w reklamie (FELIETON)

Najnowsze artykuły