icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

KRRiT zatwierdza zmiany dla Canal+ Family. Stacja przekształca się w Canal+ 360

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmianę nazwy Canal+ Family na Canal+ 360. Zmiana pozwoli Canal+ skupić się na zwiększeniu audycji sportowych, co jest zgodne z nowymi planami programowymi nadawcy.

Podczas pierwszego po wakacjach posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) zatwierdziła zmianę nazwy stacji Canal+ Family na Canal+ 360. Decyzja ta pozwoli nadawcy na większe skupienie się na treściach sportowych, które mają stanowić minimum 20% czasu antenowego w godzinach od 6:00 do 23:00. Canal+ Polska złożył wniosek o te zmiany już w lipcu tego roku.

Canal+ Family, które działało od 2013 roku, przestanie nadawać po 11 latach obecności na rynku. Zastępująca ją stacja Canal+ 360 ma specjalizować się w transmisjach sportowych, co wpisuje się w nową strategię Canal+. Wiosną tego roku platforma pozyskała prawa do transmisji Ligi Mistrzów UEFA na sezony 2024/25-2026/27, co znacznie zwiększyło jej potencjał jako nadawcy treści sportowych. Zmiana nazwy i koncesji może mieć także praktyczny charakter, związany z optymalizacją emisji.

Canal+ Family do tej pory zajmowało ważne miejsce w ofercie programowej, ale decyzja o przekształceniu w Canal+ 360 wydaje się logicznym krokiem w kontekście nowych możliwości transmisyjnych i potrzeb rynku. Dzięki tej decyzji, widzowie będą mogli liczyć na jeszcze więcej emocji sportowych na antenie nowej stacji, która będzie nadawać codziennie przez co najmniej 20 godzin na dobę.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmianę nazwy Canal+ Family na Canal+ 360. Zmiana pozwoli Canal+ skupić się na zwiększeniu audycji sportowych, co jest zgodne z nowymi planami programowymi nadawcy.

Podczas pierwszego po wakacjach posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) zatwierdziła zmianę nazwy stacji Canal+ Family na Canal+ 360. Decyzja ta pozwoli nadawcy na większe skupienie się na treściach sportowych, które mają stanowić minimum 20% czasu antenowego w godzinach od 6:00 do 23:00. Canal+ Polska złożył wniosek o te zmiany już w lipcu tego roku.

Canal+ Family, które działało od 2013 roku, przestanie nadawać po 11 latach obecności na rynku. Zastępująca ją stacja Canal+ 360 ma specjalizować się w transmisjach sportowych, co wpisuje się w nową strategię Canal+. Wiosną tego roku platforma pozyskała prawa do transmisji Ligi Mistrzów UEFA na sezony 2024/25-2026/27, co znacznie zwiększyło jej potencjał jako nadawcy treści sportowych. Zmiana nazwy i koncesji może mieć także praktyczny charakter, związany z optymalizacją emisji.

Canal+ Family do tej pory zajmowało ważne miejsce w ofercie programowej, ale decyzja o przekształceniu w Canal+ 360 wydaje się logicznym krokiem w kontekście nowych możliwości transmisyjnych i potrzeb rynku. Dzięki tej decyzji, widzowie będą mogli liczyć na jeszcze więcej emocji sportowych na antenie nowej stacji, która będzie nadawać codziennie przez co najmniej 20 godzin na dobę.

Najnowsze artykuły