Lotos rozpoczął współpracę z firmą Subway

23 grudnia 2015, 14:30 Energetyka

Lotos otworzył na stacji paliw w Rumii (woj. pomorskie) pierwszą restaurację Subway. Na początku 2016 r. planowane jest otwarcie następnych punktów gastronomicznych tej marki na stacjach tranzytowych i miejskich. Rozwój oferty gastronomicznej na stacjach sieci Lotos to nie tylko wzmocnienie wizerunku stacji paliw jako miejsca, gdzie można wygodnie i smacznie zjeść, to również odpowiedź na zmieniające się potrzeby i oczekiwania klientów sieci – czytamy w informacji od spółki.

Jeszcze przed świętami klienci stacji paliw Lotos w Rumii będą mogli skorzystać z menu restauracji Subway, oferującej szeroki wybór pysznych kanapek w dwóch rozmiarach: 15 i 30 cm, sałatek, wrapów oraz znanych i cieszących się dużą popularnością, wypiekanych w piecu ciasteczek. Świeżość to zdecydowany wyróżnik oferty Subway. Wszystkie produkty są przygotowywane ze świeżych składników: codziennie dostarczanych warzyw, wypiekanego na miejscu pieczywa oraz najwyższej jakości wędlin.

– Wysoka jakość produktów jak również szeroka rozpoznawalność i dynamiczny rozwój marki skłonił nas do współpracy w ramach konceptu Subway – mówi Irmina Karpińska, Kierownik Działu Sklepów i Usług, Lotos Paliwa. – Menu Subway stanowi dla sieci stacji paliw Lotos idealne uzupełnienie oferty gastronomicznej. Wierzymy, że Klienci docenią wprowadzenie do oferty nowości – świeżych i smacznych kanapek serwowanych w szybkiej i wygodnej formie – dodaje.

– W Europie Środkowo-Wschodniej mamy obecnie kilka restauracji Subway na stacjach paliw. Wyniki restauracji w takich miejscach zazwyczaj znacznie przewyższają średnią w kraju i to zaraz po otwarciu. W tym czasie sprzedaż ciągle wzrasta. Jesteśmy świadomi, że nasza współpraca to doskonała możliwość do dalszego rozwoju i zbliżenia się do naszych klientów. – mówi Martin Princ, Menadżer Regionalny ds. Rozwoju Subway w Europie Środkowo-Wschodniej.

Lotos liczy na to, że rozpoznawalna marka Subway zostanie tak dobrze przyjęta przez klientów sieci stacji paliw, jak przez konsumentów w innych miejscach Polski, czy na świecie. Obecnie koncept Subway działa w 111 krajach i liczy ponad 44 tys. obiektów, co czyni go największą siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie.

Historia amerykańskich kanapek związana jest z włoskimi imigrantami przybywającymi do Stanów Zjednoczonych pod koniec XIX wieku. Długie kanapki mają wiele nazw, ale jedną z najbardziej popularnych w Ameryce jest właśnie „sub”, skrót słowa „submarine” (ang. łódź podwodna) przypominającej kształtem bagietkę.

Źródło: Lotos