Media

Maciej Kurzajewski po 30 latach opuścił TVP

Maciej Kurzajewski pożegnał się z widzami na swoim Instagramie / Źródło: Instagram

Dziennikarz Maciej Kurzajewski, poinformował na Instagramie, że opuszcza Telewizję Polską. Był związany z TVP przez ponad 30 lat.

Maciej Kurzajewski prowadził w TVP największe wydarzenia sportowe oraz popularne programy rozrywkowe takie jak: „Kocham Cię, Polsko”, „The Wall. Wygraj Marzenia”, czy „Pytanie na śniadanie”.

Dzisiaj, po trzydziestu latach, rozstaje się z moją macierzystą Redakcją i Telewizją Polską” – napisał w jednym z postów na Instagramie. – „Te trzy dekady były pełne niezapomnianych chwil, wyzwań i sukcesów, które na zawsze pozostaną w mojej pamięci” – dodał Kurzajewski.

Pod tym samym postem wystosował również podziękowania dla sportowców, których spotkał na swojej drodze, które złożył na ręce Adama Małysza. Szczególne podziękowania złożył Włodzimierzowi Szaranowiczowi, który jak sam napisał, był jego mentorem. Podziękował także wszystkim kolegom i koleżankom z redakcji, realizatorom, producentom, technikom oraz widzom.

Dziennikarz swoją wypowiedz zakończył słowami „Kiedy jedne drzwi się zamykają, inne otwierają się szeroko, jak wrota”. Nieoficjalnie wiadomo, że Kurzajewski pojawi się jesienią na antenie Polsatu jako prowadzący program śniadaniowy „Halo tu Polsat”, który pojawi się już jesienią. Jego partnerką, współprowadzącą program, miałaby zostać Katarzyna Cichopek.


Powiązane artykuły

Microsoft Authenticator rezygnuje z przechowywania haseł. Jest czas do lipca 

Microsoft ogłosił istotną zmianę w funkcjonowaniu aplikacji Authenticator, z której korzysta ponad 100 milionów użytkowników na całym świecie. Już od...

Chorwatka Maja Sever prezesem Europejskiej Federacji Dziennikarzy (EFJ); czy media na Starym Kontynencie skręcają ostro w lewo?

W Budapeszcie podczas Zgromadzenia Ogólnego Europejskiej Federacji Dziennikarzy na szefową tej organizacji wybrano chorwacką dziennikarkę telewizyjną Maję Sever. Została szefową...

Meta rewolucjonizuje rynek reklamy. Wykorzysta AI

Do końca 2026 roku reklamy na Facebooku i Instagramie mogą wyglądać zupełnie inaczej niż dziś. Meta – właściciel największych platform...

Udostępnij:

Facebook X X X