icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

m/v Hong Kong Express w DCT Gdansk

“Hong Kong Express”, statek kontenerowy o pojemności ponad 13 000 TEU (kontenerów o długości 20 stóp), należący do armatora Hapag-Lloyd, zacumował przy nabrzeżu DCT Gdańsk we wtorek 11 sierpnia br. Pierwsze zawinięcie tego pływającego w dalekowschodnim serwisie statku, zainaugurowało współpracę pomiędzy DCT i członkami Aliansu G6: APL, Hyundai Merchant Marine (HMM), Mitsui O.S.K. Lines (MOL), Hapag-Lloyd, Nippon Yusen Kaisha (NYK) oraz Orient Overseas Container Line (OOCL).

– W ciągu minionych pięciu lat terminal DCT Gdańsk zbudował swoją pozycję największego hubu kontenerowego na Morzu Bałtyckim. Atrakcyjność DCT w zakresie obsługi największych statków kontenerowych, należących do klasy ULCV (ultra large container carrier) i przypływających bezpośrednio z Dalekiego Wschodu, została potwierdzona przez Alians G6, który przedłużył jeden ze swoich serwisów – Loop 7 i włączył do niego Gdańsk. Jest nam niezmiernie miło przywitać wszystkich przedstawicieli Aliansu G6 w Gdańsku. Jesteśmy przekonani, że jest to zaledwie początek naszej długiej i korzystnej dla obu stron współpracy – powiedział Maciek Kwiatkowski, Prezes Zarządu DCT Gdańsk.

Loop 7 to dalekowschodni, cotygodniowy serwis Aliansu G6, który zawija do 6 kolejnych portów europejskich: Rotterdamu, Hamburga, Gdańska, Göteborga, Antwerpii oraz Southampton. Po przekroczeniu Oceanu Indyjskiego, serwis zatrzymuje się w Qingdao, Szanghaju, Hongkongu, Yantian oraz Singapurze.

Źródło: DCT Gdańsk SA

“Hong Kong Express”, statek kontenerowy o pojemności ponad 13 000 TEU (kontenerów o długości 20 stóp), należący do armatora Hapag-Lloyd, zacumował przy nabrzeżu DCT Gdańsk we wtorek 11 sierpnia br. Pierwsze zawinięcie tego pływającego w dalekowschodnim serwisie statku, zainaugurowało współpracę pomiędzy DCT i członkami Aliansu G6: APL, Hyundai Merchant Marine (HMM), Mitsui O.S.K. Lines (MOL), Hapag-Lloyd, Nippon Yusen Kaisha (NYK) oraz Orient Overseas Container Line (OOCL).

– W ciągu minionych pięciu lat terminal DCT Gdańsk zbudował swoją pozycję największego hubu kontenerowego na Morzu Bałtyckim. Atrakcyjność DCT w zakresie obsługi największych statków kontenerowych, należących do klasy ULCV (ultra large container carrier) i przypływających bezpośrednio z Dalekiego Wschodu, została potwierdzona przez Alians G6, który przedłużył jeden ze swoich serwisów – Loop 7 i włączył do niego Gdańsk. Jest nam niezmiernie miło przywitać wszystkich przedstawicieli Aliansu G6 w Gdańsku. Jesteśmy przekonani, że jest to zaledwie początek naszej długiej i korzystnej dla obu stron współpracy – powiedział Maciek Kwiatkowski, Prezes Zarządu DCT Gdańsk.

Loop 7 to dalekowschodni, cotygodniowy serwis Aliansu G6, który zawija do 6 kolejnych portów europejskich: Rotterdamu, Hamburga, Gdańska, Göteborga, Antwerpii oraz Southampton. Po przekroczeniu Oceanu Indyjskiego, serwis zatrzymuje się w Qingdao, Szanghaju, Hongkongu, Yantian oraz Singapurze.

Źródło: DCT Gdańsk SA

Najnowsze artykuły