icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Na Warmii i Maurach w budowie są 94 km dróg

(Rynek Infrastruktury)

Na koniec grudnia 2015 r. na terenie Warmii i Mazur w budowie były 94 km dróg krajowych. Ich łączna wartość to 3,6 mld zł – podaje portal RynekInfrastruktury.pl.

Są to pieniądze z perspektywy finansowej na lata 2014-2023. Pierwszym odcinkiem, który został z niej sfinansowany był S7 Miłomłyn – Ostróda Północ. Jego długość to 9,2 km, a koszt 292,3 mln zł.

W 2015 r. zawarto kontrakty i rozpoczęto realizację kolejnych odcinków tej trasy oraz modernizację 4 mostów za 32,8 mln zł.

Jak czytamy na portalu Rynek Infrastruktury, „oprócz dużych inwestycji drogowych olsztyńska GDDKiA realizowała także zadania remontowe. W sumie wyremontowano 12,2 km oraz obiektów mostowych (w tym 4 przepusty i 4 mosty). Remonty dróg kosztowały ok. 14,1 mln zł, a remonty mostów 2,5 mln zł. Bieżące utrzymanie dróg i mostów na terenie województwa warmińsko–mazurskiego kosztowało ok. 56 mln zł”.

W zeszłym roku olsztyńska GDDKiA rozpoczęła też przetargi na budowę odcinków o długości 91 km.

(Rynek Infrastruktury)

Na koniec grudnia 2015 r. na terenie Warmii i Mazur w budowie były 94 km dróg krajowych. Ich łączna wartość to 3,6 mld zł – podaje portal RynekInfrastruktury.pl.

Są to pieniądze z perspektywy finansowej na lata 2014-2023. Pierwszym odcinkiem, który został z niej sfinansowany był S7 Miłomłyn – Ostróda Północ. Jego długość to 9,2 km, a koszt 292,3 mln zł.

W 2015 r. zawarto kontrakty i rozpoczęto realizację kolejnych odcinków tej trasy oraz modernizację 4 mostów za 32,8 mln zł.

Jak czytamy na portalu Rynek Infrastruktury, „oprócz dużych inwestycji drogowych olsztyńska GDDKiA realizowała także zadania remontowe. W sumie wyremontowano 12,2 km oraz obiektów mostowych (w tym 4 przepusty i 4 mosty). Remonty dróg kosztowały ok. 14,1 mln zł, a remonty mostów 2,5 mln zł. Bieżące utrzymanie dróg i mostów na terenie województwa warmińsko–mazurskiego kosztowało ok. 56 mln zł”.

W zeszłym roku olsztyńska GDDKiA rozpoczęła też przetargi na budowę odcinków o długości 91 km.

Najnowsze artykuły