icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Nocna operacja nad Pendolino

(Skanska)

Trwająca od września 2014 r. budowa wiaduktu nad Centralną Magistralą Kolejową we Włoszczowej idzie pełną parą. Na projekcie przeprowadzone zostały prace związane z montażem konstrukcji stalowej ustroju nośnego. Inwestycję o wartości ponad 5,5 mln zł netto realizuje Skanska na zlecenie PKP PLK. Obiekt ma być gotowy w połowie przyszłego roku. Roboty, jakie w ramach kontraktu wykonuje Skanska obejmują budowę dwupoziomowego skrzyżowania nad dwutorową, zelektryfikowaną linią kolejową nr 4 E-65, na jej 147 kilometrze. Linia kolejowa nr 4 zwana Centralną Magistralą Kolejową, to linia dużych prędkości. Łączy Grodzisk Mazowiecki z Zawierciem. Od listopada 2013 r. na CMK trwają testy pierwszego w Polsce pociągu Pendolino, który za Włoszczową będzie rozpędzał się do 200 km/h. Likwidacja przejazdu i zastąpienie go wiaduktem jest warunkiem koniecznym, aby Pendolino mogło osiągać prędkość 200 km/h w jego obrębie. Dodatkowo Skanska zbuduje odcinek drogi gminnej nr 004420 o długości 0.602 km, drogi dojazdowe o łącznej długości 424,04 m, zjazdy publiczne i gospodarcze z nowo powstałych dróg, urządzenia organizacji i bezpieczeństwa ruchu tj. bariery ochronne i oznakowanie oraz przebuduje rowowy.

(Skanska)

Trwająca od września 2014 r. budowa wiaduktu nad Centralną Magistralą Kolejową we Włoszczowej idzie pełną parą. Na projekcie przeprowadzone zostały prace związane z montażem konstrukcji stalowej ustroju nośnego. Inwestycję o wartości ponad 5,5 mln zł netto realizuje Skanska na zlecenie PKP PLK. Obiekt ma być gotowy w połowie przyszłego roku. Roboty, jakie w ramach kontraktu wykonuje Skanska obejmują budowę dwupoziomowego skrzyżowania nad dwutorową, zelektryfikowaną linią kolejową nr 4 E-65, na jej 147 kilometrze. Linia kolejowa nr 4 zwana Centralną Magistralą Kolejową, to linia dużych prędkości. Łączy Grodzisk Mazowiecki z Zawierciem. Od listopada 2013 r. na CMK trwają testy pierwszego w Polsce pociągu Pendolino, który za Włoszczową będzie rozpędzał się do 200 km/h. Likwidacja przejazdu i zastąpienie go wiaduktem jest warunkiem koniecznym, aby Pendolino mogło osiągać prędkość 200 km/h w jego obrębie. Dodatkowo Skanska zbuduje odcinek drogi gminnej nr 004420 o długości 0.602 km, drogi dojazdowe o łącznej długości 424,04 m, zjazdy publiczne i gospodarcze z nowo powstałych dróg, urządzenia organizacji i bezpieczeństwa ruchu tj. bariery ochronne i oznakowanie oraz przebuduje rowowy.

Najnowsze artykuły