icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Orlen sprawdzi możliwość sprzedaży produktów pozapaliwowych w internecie

PKN Orlen planuje przeprowadzenie analizy rynku wśród dystrybutorów i hurtowników w zakresie zakupu i logistyki produktów pozapaliwowych oferowanych w ramach sprzedaży on-line za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji mobilnej w modelu dropshippingowym na potrzeby płockiego koncernu.

Nowe działania Orlenu

W związku projektem, dotyczącym zakupu i logistyki produktów pozapaliwowych oferowanych w ramach sprzedaży on-line, PKN Orlen ogłosił zapytanie o informację – zgłoszenia w ramach tego postepowania można składać do 17 maja.

Jak wyjaśniono w ogłoszeniu, zapytanie o informację „ma na celu analizę rynku oraz jest pierwszym etapem wyboru dystrybutorów, hurtowników w zakresie zakupu i logistyki produktów pozapaliwowych oferowanych w ramach sprzedaży on-line za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej lub aplikacji mobilnej w modelu dropshippingowym na potrzeby PKN Orlen”.

– Przedmiotem projektu jest wyłonienie oferenta, który zapewni dostępność wybranych kategorii produktów pozapaliwowych oraz ich logistyki do wskazanych przez Orlen punktów dostaw w ramach sprzedaży on-line za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej lub aplikacji mobilnej – uściślono w dokumentacji postępowania.

Odnosząc się do przykładowego zakresu przyszłej współpracy, płocki koncern wymienił m.in. współpracę w modelu B2B „w połączeniu z realizacją zamówień klientów sklepu internetowego Orlen w modelu dropshippingowym”, dostawy towarów do punktu wskazanego zgodnie ze złożonym zamówieniem oraz obsługę i realizację zwrotów lub reklamacji. Jedną z opcji wskazanych w dokumentacji obecnego postępowania jest także „zapewnienie możliwości systemowego śledzenia przesyłek realizowanych przez oferenta dla zamówień klientów sklepu internetowego należącego do Orlen”.

W zapytaniu o informację w zakresie zakupu i logistyki produktów pozapaliwowych oferowanych w ramach sprzedaży on-line, PKN Orlen zastrzegł, iż udostępnienie danych logistycznych oraz możliwość złożenia ofert handlowych będzie możliwe w drugim etapie procesu, w ramach zamkniętego postępowania.

Polska Agencja Prasowa/Michał Perzyński

PKN Orlen planuje przeprowadzenie analizy rynku wśród dystrybutorów i hurtowników w zakresie zakupu i logistyki produktów pozapaliwowych oferowanych w ramach sprzedaży on-line za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji mobilnej w modelu dropshippingowym na potrzeby płockiego koncernu.

Nowe działania Orlenu

W związku projektem, dotyczącym zakupu i logistyki produktów pozapaliwowych oferowanych w ramach sprzedaży on-line, PKN Orlen ogłosił zapytanie o informację – zgłoszenia w ramach tego postepowania można składać do 17 maja.

Jak wyjaśniono w ogłoszeniu, zapytanie o informację „ma na celu analizę rynku oraz jest pierwszym etapem wyboru dystrybutorów, hurtowników w zakresie zakupu i logistyki produktów pozapaliwowych oferowanych w ramach sprzedaży on-line za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej lub aplikacji mobilnej w modelu dropshippingowym na potrzeby PKN Orlen”.

– Przedmiotem projektu jest wyłonienie oferenta, który zapewni dostępność wybranych kategorii produktów pozapaliwowych oraz ich logistyki do wskazanych przez Orlen punktów dostaw w ramach sprzedaży on-line za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej lub aplikacji mobilnej – uściślono w dokumentacji postępowania.

Odnosząc się do przykładowego zakresu przyszłej współpracy, płocki koncern wymienił m.in. współpracę w modelu B2B „w połączeniu z realizacją zamówień klientów sklepu internetowego Orlen w modelu dropshippingowym”, dostawy towarów do punktu wskazanego zgodnie ze złożonym zamówieniem oraz obsługę i realizację zwrotów lub reklamacji. Jedną z opcji wskazanych w dokumentacji obecnego postępowania jest także „zapewnienie możliwości systemowego śledzenia przesyłek realizowanych przez oferenta dla zamówień klientów sklepu internetowego należącego do Orlen”.

W zapytaniu o informację w zakresie zakupu i logistyki produktów pozapaliwowych oferowanych w ramach sprzedaży on-line, PKN Orlen zastrzegł, iż udostępnienie danych logistycznych oraz możliwość złożenia ofert handlowych będzie możliwe w drugim etapie procesu, w ramach zamkniętego postępowania.

Polska Agencja Prasowa/Michał Perzyński

Najnowsze artykuły