icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

PGE unowocześniła obsługę numeru alarmowego 991

Od kilku dni klienci PGE Dystrybucja dzwoniąc na numer alarmowy 991 są obsługiwani przez nowysystem, dzięki któremu zgłaszanie awarii i przerw w dostawach energii elektrycznej ma być łatwiejsze niż wcześniej. Spółka uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe, które przyjmuje i rejestruje zgłoszenia w systemie 24 godziny na dobę, 365 dni w roku..

Dzięki tej inwestycji wszystkie wywołania numeru alarmowego 991 z obszaru działania PGE Dystrybucja kierowane są do konsultantów Telefonicznego Centrum Zgłoszeniowego z siedzibą w Lubartowie, woj. lubelskie.

Klienci dzwoniący na nr 991 znajdujący się na terenie działania PGE Dystrybucji w pierwszej kolejności obsługiwani będą przez system IVR (Interactive Voice Response) – system automatycznego informowania o występujących przerwach w dostawie energii elektrycznej. System ten informuje również o planowym czasie przywrócenia zasilania (w przypadku przerw spowodowanych pracami planowymi) i przewidywanym czasie przywrócenia zasilania (w przypadku przerw spowodowanych awariami).

W razie potrzeby pilnego zgłoszenia zagrożenia życia bądź zdrowia klienci maja również możliwość wybrania bezpośredniego połączenia z konsultantem. Takie zgłoszenia będą miały najwyższy priorytet, dzięki czemu czas oczekiwania na połączenie z konsultantem będzie ograniczony do minimum.

W przypadku masowych awarii sieci elektroenergetycznej obsada TCZ będzie wsparta przez wyznaczonych dodatkowych konsultantów, co dodatkowo zwiększy możliwości przyjmowania zgłoszeń od klientów z terenów objętych występowaniem awarii.

– W ubiegłym roku przez Polskę przeszło wiele orkanów i wichur, czego skutkiem była zwiększona liczna awarii sieci energetycznej. W oczywisty sposób generowało to zwiększoną liczbę zgłoszeń od naszych klientów. Obecnie, dzięki Telefonicznemu Centrum Zgłoszeniowemu, przekazanie informacji o braku zasilania lub zaniku napięcia będzie bez wątpienia dużo szybsze i łatwiejsze – powiedział Wojciech Lutek, prezes zarządu PGE Dystrybucji.

Dotychczas połączenia Klientów na nr alarmowy 991 były obsługiwane lokalnie przez służby ruchu (dyspozytorów) zlokalizowane w 41 centrach dyspozytorskich na całym terenie działania PGE Dystrybucja. Dzięki wdrożeniu nowoczesnego systemu klienci będą obsługiwani wg nowych standardów a przepływ informacji pomiędzy klientami, a dyspozytorami będzie znacznie sprawniejszy.

CIRE.PL

Od kilku dni klienci PGE Dystrybucja dzwoniąc na numer alarmowy 991 są obsługiwani przez nowysystem, dzięki któremu zgłaszanie awarii i przerw w dostawach energii elektrycznej ma być łatwiejsze niż wcześniej. Spółka uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe, które przyjmuje i rejestruje zgłoszenia w systemie 24 godziny na dobę, 365 dni w roku..

Dzięki tej inwestycji wszystkie wywołania numeru alarmowego 991 z obszaru działania PGE Dystrybucja kierowane są do konsultantów Telefonicznego Centrum Zgłoszeniowego z siedzibą w Lubartowie, woj. lubelskie.

Klienci dzwoniący na nr 991 znajdujący się na terenie działania PGE Dystrybucji w pierwszej kolejności obsługiwani będą przez system IVR (Interactive Voice Response) – system automatycznego informowania o występujących przerwach w dostawie energii elektrycznej. System ten informuje również o planowym czasie przywrócenia zasilania (w przypadku przerw spowodowanych pracami planowymi) i przewidywanym czasie przywrócenia zasilania (w przypadku przerw spowodowanych awariami).

W razie potrzeby pilnego zgłoszenia zagrożenia życia bądź zdrowia klienci maja również możliwość wybrania bezpośredniego połączenia z konsultantem. Takie zgłoszenia będą miały najwyższy priorytet, dzięki czemu czas oczekiwania na połączenie z konsultantem będzie ograniczony do minimum.

W przypadku masowych awarii sieci elektroenergetycznej obsada TCZ będzie wsparta przez wyznaczonych dodatkowych konsultantów, co dodatkowo zwiększy możliwości przyjmowania zgłoszeń od klientów z terenów objętych występowaniem awarii.

– W ubiegłym roku przez Polskę przeszło wiele orkanów i wichur, czego skutkiem była zwiększona liczna awarii sieci energetycznej. W oczywisty sposób generowało to zwiększoną liczbę zgłoszeń od naszych klientów. Obecnie, dzięki Telefonicznemu Centrum Zgłoszeniowemu, przekazanie informacji o braku zasilania lub zaniku napięcia będzie bez wątpienia dużo szybsze i łatwiejsze – powiedział Wojciech Lutek, prezes zarządu PGE Dystrybucji.

Dotychczas połączenia Klientów na nr alarmowy 991 były obsługiwane lokalnie przez służby ruchu (dyspozytorów) zlokalizowane w 41 centrach dyspozytorskich na całym terenie działania PGE Dystrybucja. Dzięki wdrożeniu nowoczesnego systemu klienci będą obsługiwani wg nowych standardów a przepływ informacji pomiędzy klientami, a dyspozytorami będzie znacznie sprawniejszy.

CIRE.PL

Najnowsze artykuły