AlertEnergetykaGaz.Wykop

PGNiG sprzedaje coraz więcej gazu online przez koronawirusa

Fot. PGNiG

– Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) zanotowało w minionym tygodniu wzrost nowych umów podpisanych online o blisko 700% (tydzień do tygodnia). Dzięki wdrożonym do tej pory narzędziom – mogą załatwić większość spraw internetowo, bez wychodzenia z domu – informuje PGNiG Obrót Detaliczny.

Spółka czasowo ograniczyła działalność terenowych BOK. Mimo to zawarła 735 nowych i przepisanych umów. – Dokładamy wszelkich starań, by w czasie trwającej epidemii, każdy z naszych Klientów mógł bezproblemowo załatwić większość spraw pozostając w domu. Pierwsze dni pokazują, że elektroniczna obsługa działa bardzo sprawnie – podkreśla prezes PGNiG Jerzy Kwieciński. – Praktycznie z dnia na dzień zmieniliśmy  formę kontaktu z naszymi Klientami z tradycyjnej na elektroniczną – szczególnie eBOK i eko Fakturę. Przez ostatnie dwa lata intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem cyfrowych kanałów dostępu, dzisiaj wiemy jak dobre i odpowiedzialne to były decyzje – powiedział prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha.

PGNiG/Wojciech Jakóbik


Powiązane artykuły

Liberalizacja ustawy wiatrakowej coraz bliżej. Tylko, że MON ją zepsuł

Parlamentarne prace nad nowelizacją ustawą o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych przyśpieszają. W tym tygodniu projekt rządowy projekt trafi zapewne...

Energa realizuje strategię Orlenu i planuje nowe bloki gazowe

Spółka w przyszłym roku ma zamiaru uruchomić dwa bloki gazowe, jeden w Grudziądzu, drugi w Ostrołęce. W planach ma jednak...
Ładowanie samochodu elektrycznego. Źródło: freepik.com

E-auta nie są dobre dla klimatu, ale Szwajcarzy chcieli to ukryć

Szwajcarski Federalny Urząd ds. Środowiska wstrzymał prezentację badania dotyczącego bilansu ekologicznego samochodów elektrycznych. Wyniki sugerowały, że elektromobilność nie zawsze jest...

Udostępnij:

Facebook X X X