AlertEnergetykaGaz.

PGNiG sprzedaje coraz więcej gazu online przez koronawirusa

Fot. PGNiG

– Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) zanotowało w minionym tygodniu wzrost nowych umów podpisanych online o blisko 700% (tydzień do tygodnia). Dzięki wdrożonym do tej pory narzędziom – mogą załatwić większość spraw internetowo, bez wychodzenia z domu – informuje PGNiG Obrót Detaliczny.

Spółka czasowo ograniczyła działalność terenowych BOK. Mimo to zawarła 735 nowych i przepisanych umów. – Dokładamy wszelkich starań, by w czasie trwającej epidemii, każdy z naszych Klientów mógł bezproblemowo załatwić większość spraw pozostając w domu. Pierwsze dni pokazują, że elektroniczna obsługa działa bardzo sprawnie – podkreśla prezes PGNiG Jerzy Kwieciński. – Praktycznie z dnia na dzień zmieniliśmy  formę kontaktu z naszymi Klientami z tradycyjnej na elektroniczną – szczególnie eBOK i eko Fakturę. Przez ostatnie dwa lata intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem cyfrowych kanałów dostępu, dzisiaj wiemy jak dobre i odpowiedzialne to były decyzje – powiedział prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha.

PGNiG/Wojciech Jakóbik


Powiązane artykuły

Mahda: Plan Trumpa na pokój w Ukrainie to krok do przodu i dwa w tył

– Donald Trump nie ma, nie miał i raczej nie będzie miał planu zakończenia wojny rosyjsko-ukraińskiej, który zakładałby jego rzeczywisty,...
Zdjęcie „Bram Piekeł” w Turkmenistanie, wykonane przez Tommoda Sandtorva; Źródło: Wikipedia

Turkmenistan chce wygasić słynny krater z powodów ekologicznych

Słynny, sztucznie stworzony krater w Turkmenistanie, zwany „Bramą Piekeł”, ma zostać wygaszony. Na miejscu uwalnia się metan, który zdaniem ekologów,...
Elon Musk. Źródło: innotechtoday

Tesla chce dostarczać energię elektryczną w Wielkiej Brytanii

Tesla, znana przede wszystkim z produkcji samochodów elektrycznych, złożyła wniosek do brytyjskiego regulatora energetycznego (Ofgem) o dystrybucję energii elektrycznej do...

Udostępnij:

Facebook X X X