icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

PGP Innowacje i LOT wdrażają nowatorską usługę PostInAir

PGP Innowacje i LOT już wkrótce wprowadzą nową usługę z wykorzystaniem samoobsługowych terminali pocztowych PostInAir – pierwszy testowy terminal stanął pod siedzibą LOT. Dzięki automatycznym urządzeniom rozmieszczonym na polskich lotniskach, pasażerowie będą mogli wygodnie nadać przesyłki lotnicze do dowolnego miejsca na terenie całej Polski, a wkrótce także w Unii Europejskiej. Lotniskomaty docelowo pojawiają się na wszystkich lotniskach w Polsce oraz w 100 kluczowych lokalizacjach w największy polskich miastach. Usługa ruszy w ciągu kilku najbliższych tygodni. 

Lotniskomaty i możliwość łatwego nadawania przesyłek lotniczych to znaczące ułatwienie nie tylko dla osób chcących jedynie wysłać paczkę czy list. To także udogodnienie dla podróżujących, którzy na przykład zapomnieli o zostawieniu ważnych dokumentów w biurze lub nie przekazali komuś kluczy do mieszkania przed wyjazdem.

PostInAir_02.1

„Ten rodzaj usług dodatkowych wprowadzamy, aby ułatwić każdemu klientowi LOT Cargo i pasażerowi LOT-u szersze korzystanie z możliwości szybkości transportu lotniczego. Rozwój przewozów cargo w segmencie oferty dla klientów indywidualnych, dzięki naszym samolotom, staje się niezwykle atrakcyjną propozycją. W ciągu kilku godzin dowolna przesyłka trafi z jednego końca Polski na drugi. Dzięki współpracy z PGP Innowacje, wypracowaliśmy unikatowy na skalę europejską system, który niebawem zostanie uruchomiony. Jesteśmy dumni, że już wkrótce po zakończeniu testów każdy będzie mógł przekonać się o zaletach PostInAir na pokładach samolotów LOT” – mówi Mariusz Kuczek, Dyrektor Biura Cargo i Poczty PLL LOT.

PostInAir_24.1

Usługa PostInAir zapewni błyskawiczny czas doręczenia — z Krakowa do Gdańska nawet w 4 godziny — a bezpieczeństwo przesyłek jest zagwarantowane przez stosowanie międzynarodowych standardów lotniczych IATA. Ponadto, cały system i terminale pocztowe będą dostępne dla użytkowników przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dodatkowo specjalna usługa monitoringu pozwoli na kontrolowanie wszystkich procedur oraz na śledzenie drogi przesyłki przez Internet.

PostInAir_07.1

„Dzięki współpracy z PLL LOT będziemy w stanie zaoferować najszybszy sposób transportu przesyłek między samoobsługowymi terminalami PostInAir. Będzie to najbardziej nowatorskie rozwiązanie dostępne dla klientów lotnisk na świecie. Bardzo interesującą i stanowiącą duże udogodnienie dla pasażerów opcją jest możliwość zdeponowania przedmiotów zakwestionowanych przez lotniskową służbę bezpieczeństwa — powiedział Tomasz Żaba, prezes PGP Innowacje.

Spółka Polska Grupa Pocztowa Innowacje została powołana w celu wdrożeń najbardziej innowacyjnych projektów w polskim sektorze logistycznym. Firma zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie integracji dotychczas używanych systemów w tej branży i przeprogramowanie ich na najnowocześniejsze dostępne rozwiązania pocztowe.

PGP Innowacje działa w trzech głównych obszarach:

  • wsparcie transferu najnowszych technologii logistycznych do polskich przedsiębiorstw,
  • maksymalizacja efektywności wprowadzanych innowacji przez integrację z obecnymi systemami logistycznymi,
  • zapewnienie kompleksowej usługi wdrożeniowej oraz oddanie gotowych rozwiązań, a także ich wparcie eksploatacyjne.

Jednym z kluczowych projektów realizowanych przez PGP Innowacje jest wprowadzenie na polski rynek nowoczesnych rozwiązań z zakresu automatyki procesów pocztowych. Do takich przedsięwzięć należy nowatorska usługa PostInAir. W efekcie nawiązanej współpracy z czołowym polskim przewoźnikiem lotniczym, PGP Innowacje proponuje pasażerom rozwiązania rewolucjonizujące dotychczasowe podejście lotnisk do usług pocztowych i zapewnia im najwyższy światowy poziom świadczeń z tego zakresu.

Źródło: PGP Innowacje

PGP Innowacje i LOT już wkrótce wprowadzą nową usługę z wykorzystaniem samoobsługowych terminali pocztowych PostInAir – pierwszy testowy terminal stanął pod siedzibą LOT. Dzięki automatycznym urządzeniom rozmieszczonym na polskich lotniskach, pasażerowie będą mogli wygodnie nadać przesyłki lotnicze do dowolnego miejsca na terenie całej Polski, a wkrótce także w Unii Europejskiej. Lotniskomaty docelowo pojawiają się na wszystkich lotniskach w Polsce oraz w 100 kluczowych lokalizacjach w największy polskich miastach. Usługa ruszy w ciągu kilku najbliższych tygodni. 

Lotniskomaty i możliwość łatwego nadawania przesyłek lotniczych to znaczące ułatwienie nie tylko dla osób chcących jedynie wysłać paczkę czy list. To także udogodnienie dla podróżujących, którzy na przykład zapomnieli o zostawieniu ważnych dokumentów w biurze lub nie przekazali komuś kluczy do mieszkania przed wyjazdem.

PostInAir_02.1

„Ten rodzaj usług dodatkowych wprowadzamy, aby ułatwić każdemu klientowi LOT Cargo i pasażerowi LOT-u szersze korzystanie z możliwości szybkości transportu lotniczego. Rozwój przewozów cargo w segmencie oferty dla klientów indywidualnych, dzięki naszym samolotom, staje się niezwykle atrakcyjną propozycją. W ciągu kilku godzin dowolna przesyłka trafi z jednego końca Polski na drugi. Dzięki współpracy z PGP Innowacje, wypracowaliśmy unikatowy na skalę europejską system, który niebawem zostanie uruchomiony. Jesteśmy dumni, że już wkrótce po zakończeniu testów każdy będzie mógł przekonać się o zaletach PostInAir na pokładach samolotów LOT” – mówi Mariusz Kuczek, Dyrektor Biura Cargo i Poczty PLL LOT.

PostInAir_24.1

Usługa PostInAir zapewni błyskawiczny czas doręczenia — z Krakowa do Gdańska nawet w 4 godziny — a bezpieczeństwo przesyłek jest zagwarantowane przez stosowanie międzynarodowych standardów lotniczych IATA. Ponadto, cały system i terminale pocztowe będą dostępne dla użytkowników przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dodatkowo specjalna usługa monitoringu pozwoli na kontrolowanie wszystkich procedur oraz na śledzenie drogi przesyłki przez Internet.

PostInAir_07.1

„Dzięki współpracy z PLL LOT będziemy w stanie zaoferować najszybszy sposób transportu przesyłek między samoobsługowymi terminalami PostInAir. Będzie to najbardziej nowatorskie rozwiązanie dostępne dla klientów lotnisk na świecie. Bardzo interesującą i stanowiącą duże udogodnienie dla pasażerów opcją jest możliwość zdeponowania przedmiotów zakwestionowanych przez lotniskową służbę bezpieczeństwa — powiedział Tomasz Żaba, prezes PGP Innowacje.

Spółka Polska Grupa Pocztowa Innowacje została powołana w celu wdrożeń najbardziej innowacyjnych projektów w polskim sektorze logistycznym. Firma zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie integracji dotychczas używanych systemów w tej branży i przeprogramowanie ich na najnowocześniejsze dostępne rozwiązania pocztowe.

PGP Innowacje działa w trzech głównych obszarach:

  • wsparcie transferu najnowszych technologii logistycznych do polskich przedsiębiorstw,
  • maksymalizacja efektywności wprowadzanych innowacji przez integrację z obecnymi systemami logistycznymi,
  • zapewnienie kompleksowej usługi wdrożeniowej oraz oddanie gotowych rozwiązań, a także ich wparcie eksploatacyjne.

Jednym z kluczowych projektów realizowanych przez PGP Innowacje jest wprowadzenie na polski rynek nowoczesnych rozwiązań z zakresu automatyki procesów pocztowych. Do takich przedsięwzięć należy nowatorska usługa PostInAir. W efekcie nawiązanej współpracy z czołowym polskim przewoźnikiem lotniczym, PGP Innowacje proponuje pasażerom rozwiązania rewolucjonizujące dotychczasowe podejście lotnisk do usług pocztowych i zapewnia im najwyższy światowy poziom świadczeń z tego zakresu.

Źródło: PGP Innowacje

Najnowsze artykuły