icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

PKN Orlen chce kontrolować paliwo importowane zza wschodniej granicy

PKN Orlen ogłosił zapytanie ofertowe dotyczące badań kontrolnych importowanych paliw na przejściach granicznych na wschodniej granicy Polski do końca 2022 r. Oferty w tym postępowaniu można składać do 4 października – podała spółka w ogłoszeniu.

Orlen chce kontrolować paliwa

W opublikowanej dokumentacji PKN Orlen wyjaśnił, że „przedmiotem postępowania jest wykonanie badań kontrolnych importowanych drogą kolejową paliw: ON, benzyna ES 95 i SP 98, paliwo JET A1 do odprawy celnej”. Wskazał przy tym, iż chodzi o przejścia graniczne: Kuźnica Białostocka, Małaszewicze, Zawadówka i Medyka. Koncern zaznaczył w ogłoszeniu, że zakres usługi, polegającej na badaniach kontrolnych paliw, obejmować ma m.in. pobranie próbki, sporządzenie raportu z przeprowadzonej kontroli dla każdej dostawy oraz analizę jakościową paliw w zakresie niezbędnym do odprawy celnej.

Szacowany wolumen roczny oleju napędowego to w przypadku Kuźnicy Białostockiej 20 tys. ton, Małaszewicz – 200 tys. ton, Medyki – 50 tys. ton, a Zawadówki – 5 tys. ton. Spółka podała jednocześnie, że w przypadku benzyny ES 95 i SP 98 oraz paliwa JET A1 wolumen ten na wszystkich przejściach granicznych wynosi 5 tys. ton. W ogłoszeniu PKN Orlen określił okres realizacji usługi od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2022 r. w Kuźnicy Białostockiej, Małaszewiczach i Zawadówce, a w Medyce – od 15 października 2019 r. do 31 grudnia 2022 r. Spółka zaznaczyła jednocześnie, iż nie ma wymogu złożenia ofert na wszystkie pozycje.

Polska Agencja Prasowa

UOKiK: Coraz lepsza jakość paliw ciekłych w Polsce

PKN Orlen ogłosił zapytanie ofertowe dotyczące badań kontrolnych importowanych paliw na przejściach granicznych na wschodniej granicy Polski do końca 2022 r. Oferty w tym postępowaniu można składać do 4 października – podała spółka w ogłoszeniu.

Orlen chce kontrolować paliwa

W opublikowanej dokumentacji PKN Orlen wyjaśnił, że „przedmiotem postępowania jest wykonanie badań kontrolnych importowanych drogą kolejową paliw: ON, benzyna ES 95 i SP 98, paliwo JET A1 do odprawy celnej”. Wskazał przy tym, iż chodzi o przejścia graniczne: Kuźnica Białostocka, Małaszewicze, Zawadówka i Medyka. Koncern zaznaczył w ogłoszeniu, że zakres usługi, polegającej na badaniach kontrolnych paliw, obejmować ma m.in. pobranie próbki, sporządzenie raportu z przeprowadzonej kontroli dla każdej dostawy oraz analizę jakościową paliw w zakresie niezbędnym do odprawy celnej.

Szacowany wolumen roczny oleju napędowego to w przypadku Kuźnicy Białostockiej 20 tys. ton, Małaszewicz – 200 tys. ton, Medyki – 50 tys. ton, a Zawadówki – 5 tys. ton. Spółka podała jednocześnie, że w przypadku benzyny ES 95 i SP 98 oraz paliwa JET A1 wolumen ten na wszystkich przejściach granicznych wynosi 5 tys. ton. W ogłoszeniu PKN Orlen określił okres realizacji usługi od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2022 r. w Kuźnicy Białostockiej, Małaszewiczach i Zawadówce, a w Medyce – od 15 października 2019 r. do 31 grudnia 2022 r. Spółka zaznaczyła jednocześnie, iż nie ma wymogu złożenia ofert na wszystkie pozycje.

Polska Agencja Prasowa

UOKiK: Coraz lepsza jakość paliw ciekłych w Polsce

Najnowsze artykuły