icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

PKP Intercity: Pierwszy miesiąc FLIRTowania za nami!

(PKP Intercity)

Ponad 1000 zrealizowanych kursów, około 600 tys. przejechanych kilometrów i ponad 217 tys. pasażerów na pokładach – to rezultat, jaki zanotowały pociągi FLIRT3, należące do PKP Intercity, tylko po miesiącu intensywnych jazd.

13 grudnia 2015 roku, wraz z nowym rozkładem jazdy, na tory wyjechały nowoczesne składy FLIRT3 wyprodukowane przez konsorcjum Stadler Polska – NEWAG SA. Każdego dnia 16 składów obsługuje 32 połączenia kategorii InterCity (IC), a 4 pojazdy zasilają rezerwę przewoźnika. Od początku kursowania pojazdy FLIRT3 przejechały około 600 tys. kilometrów
i przewiozły ponad 217 tys. pasażerów. Największą popularnością cieszyły się połączenia pomiędzy Warszawą i Bydgoszczą, Krakowem i  Szczecinem czy Krakowem i Bydgoszczą.

Na pokładach pociągów podróżowało blisko 1700 dzieci, przewieziono 88 rowerów i 758 zwierząt. 60% pasażerów, którzy kupowali bilet na połączenie obsługiwane pociągami FLIRT3 zdecydowała się na jego zakup w tradycyjnej kasie, a 33% transakcji dokonało przez Internet.

Nowoczesne pociągi FLIRT3 w barwach PKP Intercity cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony naszych pasażerów. Dzięki składom FLIRT3 możemy zaoferować komfort podróży na liniach dotychczas obsługiwanych wysłużonym taborem. Nasze dobre wyniki za ostatni rok – wzrosty na poziomie kilkudziesięciu procent – pokazują, że połączenie atrakcyjnej oferty z konkurencyjnymi czasami przejazdu i komfortowymi pociągami to jest to, czego oczekują nasi klienci – mówi Jacek Leonkiewicz, prezes zarządu PKP Intercity.
Podczas pierwszego miesiąca serwisowania składów, firma Stadler Polska – producent pojazdów, wsypała do piasecznic 12 ton piasku, wlała 500 litrów płynu do spryskiwaczy oraz użyła 100 litrów płynu do czyszczenia technicznego.

(PKP Intercity)

Ponad 1000 zrealizowanych kursów, około 600 tys. przejechanych kilometrów i ponad 217 tys. pasażerów na pokładach – to rezultat, jaki zanotowały pociągi FLIRT3, należące do PKP Intercity, tylko po miesiącu intensywnych jazd.

13 grudnia 2015 roku, wraz z nowym rozkładem jazdy, na tory wyjechały nowoczesne składy FLIRT3 wyprodukowane przez konsorcjum Stadler Polska – NEWAG SA. Każdego dnia 16 składów obsługuje 32 połączenia kategorii InterCity (IC), a 4 pojazdy zasilają rezerwę przewoźnika. Od początku kursowania pojazdy FLIRT3 przejechały około 600 tys. kilometrów
i przewiozły ponad 217 tys. pasażerów. Największą popularnością cieszyły się połączenia pomiędzy Warszawą i Bydgoszczą, Krakowem i  Szczecinem czy Krakowem i Bydgoszczą.

Na pokładach pociągów podróżowało blisko 1700 dzieci, przewieziono 88 rowerów i 758 zwierząt. 60% pasażerów, którzy kupowali bilet na połączenie obsługiwane pociągami FLIRT3 zdecydowała się na jego zakup w tradycyjnej kasie, a 33% transakcji dokonało przez Internet.

Nowoczesne pociągi FLIRT3 w barwach PKP Intercity cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony naszych pasażerów. Dzięki składom FLIRT3 możemy zaoferować komfort podróży na liniach dotychczas obsługiwanych wysłużonym taborem. Nasze dobre wyniki za ostatni rok – wzrosty na poziomie kilkudziesięciu procent – pokazują, że połączenie atrakcyjnej oferty z konkurencyjnymi czasami przejazdu i komfortowymi pociągami to jest to, czego oczekują nasi klienci – mówi Jacek Leonkiewicz, prezes zarządu PKP Intercity.
Podczas pierwszego miesiąca serwisowania składów, firma Stadler Polska – producent pojazdów, wsypała do piasecznic 12 ton piasku, wlała 500 litrów płynu do spryskiwaczy oraz użyła 100 litrów płynu do czyszczenia technicznego.

Najnowsze artykuły