Ponad dwa miliony użytkowników może korzystać z usługi EKOfaktury. PGNiG Obrót Detaliczny wprowadziło elektroniczną obsługę klienta, bo jest to szybsze i bardziej ekologiczne.
EKOfaktury od PGNiG
Biuro Obsługi PGNiG Obrót Detaliczny wprowadziło elektroniczną formę obsługi. Jest to między innymi możliwość podpisania umowy on-line czy uzyskania zdalnej pomocy za pośrednictwem chatbota. – Od 2017 roku konsekwentnie realizujemy strategię opartą na dynamicznym rozwoju kanałów cyfrowych, a rosnąca liczba umów z aktywną usługą potwierdza efektywność naszych działań. Warto podkreślić, że od połowy 2018 roku liczba umów z aktywną fakturą elektroniczną wzrosła o 264 proc., a obecnie stanowią one blisko 70 proc. wszystkich zarejestrowanych w eBOK umów. EKOfaktura zapewnia Klientom wygodę oraz konkretne korzyści ekologiczne, ponieważ każda aktywacja oznacza zmniejszenie liczby papierowych dokumentów w obiegu, a także ekonomiczne – ze względu na istotną optymalizację kosztową– podkreśla Henryk Mucha z PGNiG Obrót Detaliczny.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta przyjmuje 3 miliony umów z całej Polski, umożliwiając między innymi podanie odczytu liczników, kontrolę bieżącego salda płatności, czy wgląd w historię zużycia gazu oraz energii elektrycznej.
PGNiG/Maria Andrzejewska
Ceny gazu w kontraktach mogą wzrosnąć przez strajk w Norwegii