Polska jest jednym z pierwszych rynków świata, na którym BAT wprowadził najnowszą technologię glo™ Hilo Plus.
Wprowadzenie na polski rynek glo™ Hilo Plus to kolejny etap rozwoju strategii „A Better Tomorrow – A Smokeless World”, którą British American Tobacco (BAT) intensywnie rozwija na całym świecie, inwestując w segment potencjalnie mniej szkodliwych produktów.
Wyjątkowa rola
Dzięki miliardowym wydatkom na rozwój fabryk i centrów usług, Polska odgrywa wyjątkową rolę na mapie inwestycyjnej BAT.
Brytyjski koncern zatrudnia nad Wisłą kilka tysięcy osób, rozwijając kompetencje przyszłości w obszarach digital, technologii i badań, a produkowana tu innowacja obsługuje dziesiątki rynków Europy i świata.
Komunikując „A Better Tomorrow” i wprowadzenie glo™ Hilo Plus w Polsce, Brytyjczycy podkreślają aktywną walkę o przemiany całego sektora tytoniowego w kierunku zdrowszego, odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji wyrobów nikotynowych.
„Konsekwentnie realizujemy naszą wizję transformacji w kierunku świata wolnego od dymu. Inwestujemy w innowacje, technologie i odpowiedzialny rozwój, a Polska odgrywa w tym procesie wyjątkową rolę” – skomentował premierę glo™ Hilo Plus w Polsce Blagoje Jovanovic, dyrektor generalny BAT Polska.
Dwa razy szybciej
Nowa generacja glo™ Hilo Plus wyposażona jest w system TurboStart™, który pozwala na ekspresowe nagrzewanie – urządzenie jest gotowe do użycia dwa razy szybciej niż poprzednicy. Zastosowano w nim intuicyjny ekran dotykowy EasyView™ oraz ulepszoną ergonomię.
Glo™ Hilo Plus dedykowane jest dorosłym konsumentom, którzy szukają alternatywy dla papierosów tradycyjnych, przy zachowaniu najwyższych standardów technologicznych i jakościowych.
Wizja transformacji
Strategia „A Better Tomorrow” firmy BAT to kompleksowa wizja transformacji przemysłu tytoniowego, oparta na innowacjach, odpowiedzialności społecznej i zrównoważonym rozwoju. Jej nadrzędnym celem jest stworzenie mniej szkodliwej przyszłości dla konsumentów, środowiska i społeczeństwa.
BAT koncentruje się w tej strategii na ograniczeniu wpływu swojej działalności na zdrowie poprzez rozwój oferty produktów o potencjalnie mniejszej szkodliwości, takich jak urządzenia do podgrzewania tytoniu i e-papierosy.
Ambicją brytyjskiego giganta jest, by do 2030 roku większość przychodów firmy pochodziła właśnie z produktów bezdymnych.








