AlertEnergetykaGaz.

PSG jest jednym z najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce

Fot. Polska Spółka Gazownictwa

Polska Spółka Gazownictwa zajęła 7. miejsce w badaniu marki pracodawcy Randstad Employer Brand Research 2022, które zostało zrealizowane w Polsce na próbie blisko 5 tysięcy respondentów, aktywnych na rynku pracy. Ankietowani docenili m.in. stabilność zatrudnienia w spółce.

– W ostatnich latach obserwujemy dynamiczne przemiany na rynku pracy. Są one efektem zarówno długofalowych trendów, jak i bezprecedensowych i trudnych do przewidzenia zjawisk jak np. pandemia Covid-19 czy wybuch wojny na Ukrainie. To wszystko ma ogromny wpływ na priorytety pracowników i ich wybory na rynku pracy. Polska Spółka Gazownictwa jest nie tylko nowoczesnym przedsiębiorstwem energetycznym, ale również nowoczesnym pracodawcą. Cieszę się, że zauważają to osoby aktywne zawodowo – powiedział Robert Więckowski, prezes Polskiej Spółki Gazownictwa.

Uczestniczący w badaniu respondenci, których głosy zdecydowały o zajęciu przez Polską Spółkę Gazownictwa tak wysokiej pozycji wśród najatrakcyjniejszych pracodawców w Polsce, wskazali m.in. na stabilność zatrudnienia, przyjazną atmosferę w pracy i benefity oferowane pracownikom.

– Wprowadzamy do naszej pracy zarówno najnowsze rozwiązania, jak np. możliwość pracy hybrydowej, ale także gwarantujemy naszym pracownikom wiele dodatkowych świadczeń. Wspieramy również rodziny posiadające dzieci, a także dbamy o przyszłość naszych pracowników, przekazując na ich pracownicze konta emerytalne 7% podstawy wynagrodzenia. Ponadto w spółce prężnie działa szkoleniowy program trenerów wewnętrznych zapewniający pracownikom możliwość stałego poszerzania wiedzy i kompetencji. Osoby chcące do nas dołączyć zapraszam do aplikowania na stronie Polska Spółka Gazownictwa – Oferty pracy (psgaz.pl) – dodała Agnieszka Wieliczko, dyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Randstad Employer Brand Research to projekt badawczy dotyczący wizerunku i czynników atrakcyjności pracodawców. Pierwsze badanie przeprowadzono w 2000 r. w Belgii. Dziś badania realizowane są w 31 krajach. W Polsce w tym roku odbyła się jego 12. edycja. W badaniu Randstad Employer Brand Research ankietowani określają, czy według nich dana firma jest atrakcyjnym miejscem pracy. Na ich ocenę wpływ mają poszczególne czynniki analizowane w badaniu, wśród nich m.in. stabilność zatrudnienia, satysfakcjonujące wynagrodzenie, perspektywy rozwoju zawodowego, równowaga między życiem zawodowym a prywatnym czy przyjazna atmosfera w miejscu pracy.

Polska Spółka Gazownictwa


Powiązane artykuły

Grad głównym winnym strat w amerykańskiej fotowoltaice

55 procent amerykańskich roszczeń powiązanych z uszkodzeniem farm fotowoltaicznych przez zjawiska pogodowe dotyczy gradu. W skali globalnej, opady gradu zajmują...
reichstag Niemcy Berlin

Niemcy poparli unijne regulacje dotyczące niskoemisyjnego wodoru

Niemieckie ministerstwo gospodarki opublikowało komunikat wyrażając pełne poparcie dla nowych regulacji unijnych dotyczących produkcji wodoru. Bruksela zdecydowała się na  uznanie...

Kotły gazowe w Czystym Powietrzu, ale tylko dla spóźnialskich

Od 15 lipca NFOŚiGW będzie przyjmował wnioski na dofinansowanie zakupu kotłów gazowych. Z pomocy będą mogły skorzystać tylko osoby, które...

Udostępnij:

Facebook X X X