EnergetykaWszystko

Reklama PGE na warszawskich autobusach z napędem elektrycznym

„Ten autobus nie emituje spalin, bo jest na prąd” – takie hasło mogą przeczytać wszyscy, którzy jadą za jednym z dziesięciu warszawskich autobusów, na których znalazła się reklama PGE. To część szerokiej kampanii promocyjnej skierowanej do klientów indywidualnych.

PGE Polska Grupa Energetyczna jako pierwsza wykorzystała tzw. busbacki w reklamie kontekstowej. Kreacja, która pojawiła się na tyłach autobusów z napędem elektrycznym wpisuje się w kampanię PGE pod hasłem „Prąd jak prąd. Tylko tańszy”. Jest to jeden ze sposobów zachęcających mieszkańców Warszawy, do zmiany sprzedawcy energii na PGE.

PGE_FB_W-wa_VII15_2_kopia

Do kampanii wykorzystano 10 autobusów komunikacji miejskiej z napędem elektrycznym. Akcja rozpoczęła się 23 lipca i potrwa do 22 sierpnia.

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.


Powiązane artykuły

Ceny energii będą mrożone do końca roku

Podczas wtorkowego posiedzenia Rady Ministrów podjęto decyzje o kontynuowaniu mrożenia cen energii dla gospodarstw domowych do końca roku. Paulina Hennig-Kloska,...

Ekspert: UE musi dopłacać do energii przez dekadę, by OZE były opłacalne

Jeżeli Europa ma zachować konkurencyjność, to będzie musiała subsydiować ceny energii elektrycznej dla przedsiębiorstw energochłonnych i może to potrwać najbliższe...

Polska, bez tańszych magazynów energii, nie zerwie z węglem i gazem

Koszt magazynowania energii musiałby obniżyć się co najmniej czterokrotnie, aby możliwe stało się wycofanie konwencjonalnych elektrowni jako dyspozycyjnych źródeł energii...

Udostępnij:

Facebook X X X