icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Reklama PGE na warszawskich autobusach z napędem elektrycznym

„Ten autobus nie emituje spalin, bo jest na prąd” – takie hasło mogą przeczytać wszyscy, którzy jadą za jednym z dziesięciu warszawskich autobusów, na których znalazła się reklama PGE. To część szerokiej kampanii promocyjnej skierowanej do klientów indywidualnych.

PGE Polska Grupa Energetyczna jako pierwsza wykorzystała tzw. busbacki w reklamie kontekstowej. Kreacja, która pojawiła się na tyłach autobusów z napędem elektrycznym wpisuje się w kampanię PGE pod hasłem „Prąd jak prąd. Tylko tańszy”. Jest to jeden ze sposobów zachęcających mieszkańców Warszawy, do zmiany sprzedawcy energii na PGE.

PGE_FB_W-wa_VII15_2_kopia

Do kampanii wykorzystano 10 autobusów komunikacji miejskiej z napędem elektrycznym. Akcja rozpoczęła się 23 lipca i potrwa do 22 sierpnia.

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

„Ten autobus nie emituje spalin, bo jest na prąd” – takie hasło mogą przeczytać wszyscy, którzy jadą za jednym z dziesięciu warszawskich autobusów, na których znalazła się reklama PGE. To część szerokiej kampanii promocyjnej skierowanej do klientów indywidualnych.

PGE Polska Grupa Energetyczna jako pierwsza wykorzystała tzw. busbacki w reklamie kontekstowej. Kreacja, która pojawiła się na tyłach autobusów z napędem elektrycznym wpisuje się w kampanię PGE pod hasłem „Prąd jak prąd. Tylko tańszy”. Jest to jeden ze sposobów zachęcających mieszkańców Warszawy, do zmiany sprzedawcy energii na PGE.

PGE_FB_W-wa_VII15_2_kopia

Do kampanii wykorzystano 10 autobusów komunikacji miejskiej z napędem elektrycznym. Akcja rozpoczęła się 23 lipca i potrwa do 22 sierpnia.

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Najnowsze artykuły