icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Solaris nie odda marki. Pozostanie w Polsce

Jak poinformował transport-publiczny.pl, na początku kwietnia pojawiły się informacje o możliwości sprzedaży Solaris Bus & Coach. Nieoficjalnie rozważano dwa warianty. Pierwszy z nich zakłada, że firma zostałaby kupiona przez zagraniczny podmiot. Kilka firm ma badać kondycję finansową firmy. Druga możliwość zakłada udział Polskiego Funduszu Rozwoju. Decyzja w tej sprawie miałaby zapaść na przełomie maja i czerwca.

Do informacji o sprzedaży Solarisa po raz pierwszy publicznie odniósł się zarząd firmy. – Chcemy rozwijać i rozbudowywać firmę. Sprawdzamy w tym momencie różne możliwości. Ale chcę jasno podkreślić, że utrzymamy markę, utrzymamy zatrudnienie i utrzymamy naszą produkcję w fabryce – mówi Zbigniew Palenica, członek zarządu Solarisa.

Palenica podkreślił, że państwo Olszewcy zbudowali firmę od zera. – Przez te wszystkie lata dostawali wiele ofert od różnych firm, które chciały z nimi współpracować. Teraz, gdy pan Olszewski jeździ na wózku inwalidzkim, doszli do wniosku, że warto rozważyć różne możliwości – wyjaśniał Palenica i zaznaczył, że na razie żadna decyzja nie zapadła.

Transport Publiczny

Jak poinformował transport-publiczny.pl, na początku kwietnia pojawiły się informacje o możliwości sprzedaży Solaris Bus & Coach. Nieoficjalnie rozważano dwa warianty. Pierwszy z nich zakłada, że firma zostałaby kupiona przez zagraniczny podmiot. Kilka firm ma badać kondycję finansową firmy. Druga możliwość zakłada udział Polskiego Funduszu Rozwoju. Decyzja w tej sprawie miałaby zapaść na przełomie maja i czerwca.

Do informacji o sprzedaży Solarisa po raz pierwszy publicznie odniósł się zarząd firmy. – Chcemy rozwijać i rozbudowywać firmę. Sprawdzamy w tym momencie różne możliwości. Ale chcę jasno podkreślić, że utrzymamy markę, utrzymamy zatrudnienie i utrzymamy naszą produkcję w fabryce – mówi Zbigniew Palenica, członek zarządu Solarisa.

Palenica podkreślił, że państwo Olszewcy zbudowali firmę od zera. – Przez te wszystkie lata dostawali wiele ofert od różnych firm, które chciały z nimi współpracować. Teraz, gdy pan Olszewski jeździ na wózku inwalidzkim, doszli do wniosku, że warto rozważyć różne możliwości – wyjaśniał Palenica i zaznaczył, że na razie żadna decyzja nie zapadła.

Transport Publiczny

Najnowsze artykuły