icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Suszkowski: Logistyka transportu firmy utylizacji odpadów zwierzęcych

– Położenie zakładu w Pszczonowie k. Skierniewic daje przewagę nad wszystkimi innymi konkurencyjnymi firmami – mówi BiznesAlert.pl Stefan Suszkowski prezes Polish Rendering Company. – W tym rejonie bowiem, w promieniu 60-70 km – znajduje się osiem dużych ubojni drobiu. Duże firmy konkurencyjne przewożą produkty mięsne przeznaczone do utylizacji na odległość nawet 200-300 km. Mój transport będzie wpływał na cenę skupionego produktu. Dlatego o surowiec się nie martwię, ponieważ każdego konkurenta mogę przebić cenowo. A samochody pokonają te krótkie odległości bardzo szybko – dodaje Suszkowski. Tak więc będzie to nasz własny transport, bo zbyt dużym ryzykiem byłoby wynajmowanie go na zewnątrz – przekonuje prezes PRC.

Jego zdaniem muszą to być specjalistycznie wyposażone pojazdy z chłodniami, które posiadają wymagane prawem pozwolenia weterynaryjne na przewozy tego typu produktów. – A nie będzie mógł być on traktowany jak transport towarów typu węgiel. Można go przecież przewozić niemal dowolnymi pojazdami. W naszym przypadku jednak będzie to musiał być transport zakładowy – kończy Suszkowski.

– Położenie zakładu w Pszczonowie k. Skierniewic daje przewagę nad wszystkimi innymi konkurencyjnymi firmami – mówi BiznesAlert.pl Stefan Suszkowski prezes Polish Rendering Company. – W tym rejonie bowiem, w promieniu 60-70 km – znajduje się osiem dużych ubojni drobiu. Duże firmy konkurencyjne przewożą produkty mięsne przeznaczone do utylizacji na odległość nawet 200-300 km. Mój transport będzie wpływał na cenę skupionego produktu. Dlatego o surowiec się nie martwię, ponieważ każdego konkurenta mogę przebić cenowo. A samochody pokonają te krótkie odległości bardzo szybko – dodaje Suszkowski. Tak więc będzie to nasz własny transport, bo zbyt dużym ryzykiem byłoby wynajmowanie go na zewnątrz – przekonuje prezes PRC.

Jego zdaniem muszą to być specjalistycznie wyposażone pojazdy z chłodniami, które posiadają wymagane prawem pozwolenia weterynaryjne na przewozy tego typu produktów. – A nie będzie mógł być on traktowany jak transport towarów typu węgiel. Można go przecież przewozić niemal dowolnymi pojazdami. W naszym przypadku jednak będzie to musiał być transport zakładowy – kończy Suszkowski.

Najnowsze artykuły