icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Co raz więcej klientów Taurona wybiera e-fakturę, wspierając ekologię

W 2023 roku na e-fakturę zdecydowało się 350 tysięcy klientów Tauronu, co pozwoliło oszczędzić przed wycinką około 1500 drzew.

Tauron poinformował o wzroście liczby klientów korzystających z faktury elektronicznej. W 2023 roku liczba osób, które zdecydowało się na rozliczenie online przekroczyła 350 tysięcy osób. Według szacunków spółki w 2024 roku będzie około trzech milionów klientów.

W latach 2022-2023 e-faktury pozwoliły uniknąć drukowania 13 milionów papierowych dokumentów. Przesyłanie rachunków drogą internetową pozwala oszczędzić rocznie około 1500 drzew. Dodatkowo spółka oferuje 20 złotych zwrotu za prąd w przypadku wyboru przez klienta rozliczeń online, które zostają zaksięgowane na koncie rozliczeniowym.

– Klienci są w centrum naszej uwagi, dlatego stawiamy na rozwiązania online, które ułatwiają załatwianie wszystkich spraw związanych z energią i jednocześnie sprzyjają środowisku naturalnemu – mówi Mariusz Purat, prezes Tauron Sprzedaż. – Już teraz każdego miesiąca nasze serwisy internetowe odwiedzane są przez blisko 3,5 miliona użytkowników i systematycznie rośnie liczba klientów korzystających z onlinowych kanałów kontaktu. Dodatkowo, dzięki ponad 2,5 mln klientów Taurona, którzy do tej pory zdecydowali się na korzystanie z faktury elektronicznej zamiast papierowej, rocznie oszczędzane są ponad 3 hektary dorosłego lasu – dodaje.

Tauron / Marcin Karwowski

Barański: Orlen będzie szedł przez transformację energetyczną własną ścieżką (ROZMOWA)

W 2023 roku na e-fakturę zdecydowało się 350 tysięcy klientów Tauronu, co pozwoliło oszczędzić przed wycinką około 1500 drzew.

Tauron poinformował o wzroście liczby klientów korzystających z faktury elektronicznej. W 2023 roku liczba osób, które zdecydowało się na rozliczenie online przekroczyła 350 tysięcy osób. Według szacunków spółki w 2024 roku będzie około trzech milionów klientów.

W latach 2022-2023 e-faktury pozwoliły uniknąć drukowania 13 milionów papierowych dokumentów. Przesyłanie rachunków drogą internetową pozwala oszczędzić rocznie około 1500 drzew. Dodatkowo spółka oferuje 20 złotych zwrotu za prąd w przypadku wyboru przez klienta rozliczeń online, które zostają zaksięgowane na koncie rozliczeniowym.

– Klienci są w centrum naszej uwagi, dlatego stawiamy na rozwiązania online, które ułatwiają załatwianie wszystkich spraw związanych z energią i jednocześnie sprzyjają środowisku naturalnemu – mówi Mariusz Purat, prezes Tauron Sprzedaż. – Już teraz każdego miesiąca nasze serwisy internetowe odwiedzane są przez blisko 3,5 miliona użytkowników i systematycznie rośnie liczba klientów korzystających z onlinowych kanałów kontaktu. Dodatkowo, dzięki ponad 2,5 mln klientów Taurona, którzy do tej pory zdecydowali się na korzystanie z faktury elektronicznej zamiast papierowej, rocznie oszczędzane są ponad 3 hektary dorosłego lasu – dodaje.

Tauron / Marcin Karwowski

Barański: Orlen będzie szedł przez transformację energetyczną własną ścieżką (ROZMOWA)

Najnowsze artykuły