Tauron Ciepło poinformował, że ponad 300 procent więcej klientów skorzystało w ciągu ostatnich sześciu miesięcy z elektronicznych form kontaktu.
E-faktury i eBOK
Tauron podał, że największy wzrost został odnotowany wśród korzystających z e-faktury, a jednocześnie prawie 50 procent więcej klientów skorzystało z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).
– Dzięki platformie eBOK Ciepło oraz usłudze e-faktura nasi klienci otrzymują w jednym miejscu dostęp do wszelkich informacji dotyczących zużycia ciepła, sald, umów oraz wszystkich swoich faktur – mówi Aldona Gmyrek, dyrektor departamentu rynku w Tauron Ciepło.
Spółka ograniczyła w ostatnich miesiącach pracę stacjonarną, wzmacniając jednocześnie zdalny i elektroniczny kanał obsługi klienta.
Platforma eBOK pozwala użytkownikowi sprawdzić saldo konta i zawarte umowy, podać online odczyt licznika, monitorować na bieżąco zużycie ciepła lub sprawdzić wskazania dobowe temperatur zewnętrznych.
Tauron/Jędrzej Stachura
Zasina: Oczekujemy lepszej współpracy z samorządami przy wdrażaniu elektromobilności