AlertEnergetykaEnergia elektrycznaInnowacjeWykop

Trzy razy więcej klientów Taurona korzysta z usług zdalnych

Logo Taurona. Fot. BiznesAlert.pl

Logo Taurona. Fot. BiznesAlert.pl

Tauron Ciepło poinformował, że ponad 300 procent więcej klientów skorzystało w ciągu ostatnich sześciu miesięcy z elektronicznych form kontaktu.

E-faktury i eBOK

Tauron podał, że największy wzrost został odnotowany wśród korzystających z e-faktury, a jednocześnie prawie 50 procent więcej klientów skorzystało z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).

– Dzięki platformie eBOK Ciepło oraz usłudze e-faktura nasi klienci otrzymują w jednym miejscu dostęp do wszelkich informacji dotyczących zużycia ciepła, sald, umów oraz wszystkich swoich faktur – mówi Aldona Gmyrek, dyrektor departamentu rynku w Tauron Ciepło.

Spółka ograniczyła w ostatnich miesiącach pracę stacjonarną, wzmacniając jednocześnie zdalny i elektroniczny kanał obsługi klienta.

Platforma eBOK pozwala użytkownikowi sprawdzić saldo konta i zawarte umowy, podać online odczyt licznika, monitorować na bieżąco zużycie ciepła lub sprawdzić wskazania dobowe temperatur zewnętrznych.

Tauron/Jędrzej Stachura

Zasina: Oczekujemy lepszej współpracy z samorządami przy wdrażaniu elektromobilności


Powiązane artykuły

Polskie firmy walczą z zagranicą, a ta ma tanią energię. „Ceny to problem”

Rząd planuje ustabilizować ceny energii dla przemysłu energochłonnego na poziomie 250 zł/MWh. W obliczu rekordowych stawek za prąd i rosnących...

Rosatom przyśpiesza program nuklearny Iranu, a Izrael go bombarduje

Izrael obiera na cel irańskie ośrodki powiązane z programem nuklearnym. W czwartek uderzył w powstający reaktor na ciężką wodę w...
Kopalnia Węgla Kamiennego Janina. Źródło: Wikimedia

Jest dementi trzęsienia ziemi w Polsce. „To wstrząs górniczy”

Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB) opublikował stanowisko w sprawie doniesień o trzęsieniu ziemi, do którego miało dojść 16...

Udostępnij:

Facebook X X X