Tauron wznowił pracę 17 punktów obsługi klienta. Łącznie do dyspozycji klientów jest teraz 20 z 44 placówek obsługowych. We wszystkich POK-ach obowiązuje zasada wcześniejszego umawiania wizyty telefonicznie lub przez czat online oraz wymóg przestrzegania zasad sanitarnych.
Obsługa i informacja
Sposób funkcjonowania placówek obsługi dostosowany został do obowiązujących aktualnie wymogów sanitarnych i higienicznych. Ograniczona została liczba czynnych stanowisk obsługowych i wyznaczone zostały miejsca oczekiwania. Na stanowiskach obsługowych i informacyjnych zostały zamontowane panele oddzielające klientów od pracowników. Tauron przygotował również środki dezynfekcyjne, a pracownicy oraz klienci mają obowiązek zasłaniania nosa i ust.
Spółka nadal zachęca klientów do korzystania ze zdalnych form obsługi oraz kontaktu telefonicznego, mailowego lub za pośrednictwem czatu online. – Wszystkie sprawy można załatwić z wykorzystaniem formularzy zamieszczonych na naszej stronie internetowej – podkreśla Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy Tauron Polska Energia.
Tauron informuje, że w punktach partnerskich można wybrać ofertę, zawrzeć umowę na prąd i gaz czy przepisać licznik na inną osobę w przypadku sprzedaży lub wynajmu mieszkania i domu.
Wykaz udostępnionych klientom punktów obsługi oraz godziny ich otwarcia znajdują się na stronach www.tauron.pl oraz www.tauron-dystrybucja.pl.
Tauron/Jędrzej Stachura