icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Tauron wznawia pracę kolejnych punktów obsługi

Tauron wznowił pracę 17 punktów obsługi klienta. Łącznie do dyspozycji klientów jest teraz 20 z 44 placówek obsługowych. We wszystkich POK-ach obowiązuje zasada wcześniejszego umawiania wizyty telefonicznie lub przez czat online oraz wymóg przestrzegania zasad sanitarnych.

Obsługa i informacja

Sposób funkcjonowania placówek obsługi dostosowany został do obowiązujących aktualnie wymogów sanitarnych i higienicznych. Ograniczona została liczba czynnych stanowisk obsługowych i wyznaczone zostały miejsca oczekiwania. Na stanowiskach obsługowych i informacyjnych zostały zamontowane panele oddzielające klientów od pracowników. Tauron przygotował również środki dezynfekcyjne, a pracownicy oraz klienci mają obowiązek zasłaniania nosa i ust.

Spółka nadal zachęca klientów do korzystania ze zdalnych form obsługi oraz kontaktu telefonicznego, mailowego lub za pośrednictwem czatu online. – Wszystkie sprawy można załatwić z wykorzystaniem formularzy zamieszczonych na naszej stronie internetowej – podkreśla Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy Tauron Polska Energia.

Tauron informuje, że w punktach partnerskich można wybrać ofertę, zawrzeć umowę na prąd i gaz czy przepisać licznik na inną osobę w przypadku sprzedaży lub wynajmu mieszkania i domu.

Wykaz udostępnionych klientom punktów obsługi oraz godziny ich otwarcia znajdują się na stronach www.tauron.pl oraz www.tauron-dystrybucja.pl.

Tauron/Jędrzej Stachura

Tauron bliżej środków z tarczy antykryzysowej

Tauron wznowił pracę 17 punktów obsługi klienta. Łącznie do dyspozycji klientów jest teraz 20 z 44 placówek obsługowych. We wszystkich POK-ach obowiązuje zasada wcześniejszego umawiania wizyty telefonicznie lub przez czat online oraz wymóg przestrzegania zasad sanitarnych.

Obsługa i informacja

Sposób funkcjonowania placówek obsługi dostosowany został do obowiązujących aktualnie wymogów sanitarnych i higienicznych. Ograniczona została liczba czynnych stanowisk obsługowych i wyznaczone zostały miejsca oczekiwania. Na stanowiskach obsługowych i informacyjnych zostały zamontowane panele oddzielające klientów od pracowników. Tauron przygotował również środki dezynfekcyjne, a pracownicy oraz klienci mają obowiązek zasłaniania nosa i ust.

Spółka nadal zachęca klientów do korzystania ze zdalnych form obsługi oraz kontaktu telefonicznego, mailowego lub za pośrednictwem czatu online. – Wszystkie sprawy można załatwić z wykorzystaniem formularzy zamieszczonych na naszej stronie internetowej – podkreśla Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy Tauron Polska Energia.

Tauron informuje, że w punktach partnerskich można wybrać ofertę, zawrzeć umowę na prąd i gaz czy przepisać licznik na inną osobę w przypadku sprzedaży lub wynajmu mieszkania i domu.

Wykaz udostępnionych klientom punktów obsługi oraz godziny ich otwarcia znajdują się na stronach www.tauron.pl oraz www.tauron-dystrybucja.pl.

Tauron/Jędrzej Stachura

Tauron bliżej środków z tarczy antykryzysowej

Najnowsze artykuły