Klienci biznesowi mogą już kupować prąd od Plusa! To kolejna usługa jaką proponujemy naszym klientom, obok usług głosowych oraz dostępu do internetu i transmisji danych. Wszystko po to, by korzystanie z nich było wygodne i jak najbardziej atrakcyjne.
Po liberalizacji rynku energetycznego każdy klient ma prawo zmienić dostawcę prądu. Oznacza to większe urynkowienie cen energii elektrycznej, a więc także dużą szansę na ich obniżkę i coraz więcej odbiorców decyduje się na zmianę sprzedawcy. Od 2011 roku liczba klientów, którzy to zrobili wzrosła aż o 25% w przypadku gospodarstw domowych i 18% w przypadku firm. Jest to więc doskonały moment na rozszerzenie oferty i wejście Plusa na rynek energetyczny w Polsce.
Sprzedaż energii elektrycznej przez Plusa dostępna jest obecnie dla klientów biznesowych, zarówno małych jak i dużych firm. Oferta jest zindywidualizowana i może być dopasowana do oczekiwań klientów, a dodatkowe korzyści osiągną firmy korzystające już z innych usług Plusa. Zasady zmiany sprzedawcy zostały maksymalnie uproszczone i wszystkie formalności z nią związane zostaną przeprowadzone w imieniu klienta przez przedstawiciela handlowego Plusa, który jest jednocześnie opiekunem klienta.
„Polacy coraz odważniej decydują się na zmianę dostawców energii. To dla nas dobra informacja, tym bardziej, że potencjał rynku energetycznego oceniamy na blisko 13 milionów gospodarstw domowych i ponad 1 milion firm.” – mówi Członek Zarządu Polkomtelu Tomasz Zadroga. – „Dzięki unikalnej ofercie Plus zyskuje dziś zdecydowaną przewagę konkurencyjną. Jako pierwsi możemy zaproponować klientom usługi telefonii komórkowej, mobilnego internetu, telewizji i energii elektrycznej. Sprzedaż energii zaczynamy od klientów biznesowych, ale już dziś mamy w planach ofertę dla klientów indywidualnych”
Rozszerzenie oferty przez Plusa to dla klientów korzyści między innymi z tytułu możliwości obniżenia wydatków za energię elektryczną oraz prostota i wygoda w obsłudze, wynikające z łącznego zakupu usług telekomunikacyjnych i energetycznych.