AlertEnergetykaGaz.Wykop

PGNiG sprzedaje coraz więcej gazu online przez koronawirusa

Fot. PGNiG

– Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) zanotowało w minionym tygodniu wzrost nowych umów podpisanych online o blisko 700% (tydzień do tygodnia). Dzięki wdrożonym do tej pory narzędziom – mogą załatwić większość spraw internetowo, bez wychodzenia z domu – informuje PGNiG Obrót Detaliczny.

Spółka czasowo ograniczyła działalność terenowych BOK. Mimo to zawarła 735 nowych i przepisanych umów. – Dokładamy wszelkich starań, by w czasie trwającej epidemii, każdy z naszych Klientów mógł bezproblemowo załatwić większość spraw pozostając w domu. Pierwsze dni pokazują, że elektroniczna obsługa działa bardzo sprawnie – podkreśla prezes PGNiG Jerzy Kwieciński. – Praktycznie z dnia na dzień zmieniliśmy  formę kontaktu z naszymi Klientami z tradycyjnej na elektroniczną – szczególnie eBOK i eko Fakturę. Przez ostatnie dwa lata intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem cyfrowych kanałów dostępu, dzisiaj wiemy jak dobre i odpowiedzialne to były decyzje – powiedział prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha.

PGNiG/Wojciech Jakóbik


Powiązane artykuły

Polska, bez tańszych magazynów energii, nie zerwie z węglem i gazem

Koszt magazynowania energii musiałby obniżyć się co najmniej czterokrotnie, aby możliwe stało się wycofanie konwencjonalnych elektrowni jako dyspozycyjnych źródeł energii...

Enea przypomina: Ostatni dzwonek na informację o pomocy publicznej

Spółka przypomina o kończącym się czasie na złożenie u sprzedawcy energii informacji o pomocy publicznej lub pomocy de minimis. Termin...
Wizualizacja SMR. Grafika: Industria.

Włoski powrót do atomu. Rzym postawi na SMR

Włochy zamierzają wprowadzić ustawę umożliwiającą wykorzystanie nowoczesnych technologii jądrowych, w szczególności małych reaktorów modułowych (SMR). Dołączają również do europejskiego sojuszu...

Udostępnij:

Facebook X X X