Tauron udostępnił klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw Cyfrowego Asystenta Finansowego. To internetowa platforma ułatwiająca prowadzenie firmowych finansów.
Księgowość i cyfrowa wymiana dokumentów
Cyfrowy Asystent Finansowy ma pomóc zarówno w codziennym wystawianiu faktur (z możliwością ich indywidualizowania np. poprzez dodanie logo firmy), jak i w samodzielnym rozliczaniu podatkowej książki przychodów i rozchodów. Jeśli przedsiębiorca ma już swoją księgowość, to portal ułatwia elektroniczną wymianę dokumentów i zapewnia bezpieczne cyfrowe archiwum online.
Tauron podaje, że narzędzie posiada funkcję automatycznego pobierania danych kontrahentów krajowych z bazy GUS oraz sprawdzania, czy dostawca jest aktywnym podatnikiem VAT. Za pomocą tej nowoczesnej platformy przedsiębiorca może też kontrolować budżet i zarządzać finansami z wykorzystaniem planera płatności oraz generować deklaracje podatkowe.
– Cyfrowy Asystent Finansowy pozwoli naszym klientom w prosty i szybki sposób wykonywać operacje finansowo-księgowe – podkreśla Rafał Soja, prezes zarządu Tauron Sprzedaż.
Klienci Taurona z sektora MSP mogą korzystać z Cyfrowego Asystenta Finansowego za pomocą strony www.tauron.cashdirector.pl. Po prawidłowej rejestracji, każdy użytkownik będzie mógł korzystać z platformy za darmo do końca 2021 roku.
Tauron/Jędrzej Stachura