Współpraca PGNiG Obrót Detaliczny i Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych zaowocowała stworzeniem możliwości zdalnego zawarcia umowy na dostawę gazu ziemnego. Umożliwia to nowa aplikacja eDO App.
Nowa aplikacja
PGNiG podaje, że liczba umów obsługiwanych przez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w 2020 roku przekroczyła dwa miliony, a liczba płatności online wzrosła o ponad dwieście procent względem 2019 roku. – Klienci mogą już podpisywać nowe umowy z PGNiG Obrót Detaliczny za pośrednictwem eDO App. Wystarczy, że skorzystają z dowodu z warstwą elektroniczną i smartfona z NFC, na którym zainstalują bezpłatną aplikację i potwierdzą w niej swoje dane przy zawarciu umowy na dostawę gazu. Zaawansowane zabezpieczenia kryptograficzne zawarte w e-dowodzie oraz potwierdzanie operacji indywidualnym kodem PIN zagwarantują najwyższe bezpieczeństwo dokonywanej operacji – czytamy w komunikacie.
– Naszym priorytetem jest podnoszenie standardu usług i ich dostępności. Teraz, przy współpracy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych, dajemy kolejną płaszczyznę komunikacji w segmencie B2C, dzięki której można z nami zawrzeć umowę w sposób zdalny, bazując na najlepszych rozwiązaniach technologicznych, przy okazji zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa – mówi Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
PGNiG/Jędrzej Stachura
PGNiG zostało członkiem giełdy gazu w Budapeszcie. Czy będzie sprzedawało gaz na Węgry?