– Już teraz większość spraw naszych klientów załatwianych jest podczas jednego kontaktu z naszą obsługą, a chcemy by poziom ten przekroczył 90 procent już w 2030 roku – mówi Paweł Szczeszek, prezes Grupy Tauron.
Celem Tauronu jest uproszczenie kontaktu z klientami
Grupa Tauron postanawia wdrożyć całościowy program usuwania barier dla klientów. Wiąże się to z wydaniem przewodnika w formie e-booka, mającego uprościć formalności związane z zawieraniem umów z dystrybutorem energii. Przewodnik ma w przyjazny sposób prowadzić użytkownika przez wszystkie etapy formalności i podpowiada jakie dokumenty oraz formularze będą potrzebne.
– Proste i przyjazne korzystanie z usług jest domeną najbardziej rozpoznawalnych marek, chcemy, aby równie mocno było kojarzone z Tauronem. Dlatego w relacji z klientami systematycznie usuwamy bariery komunikacyjne, architektoniczne i cyfrowe, a pozytywne zmiany zachodzą zarówno w naszych w punktach obsługi klienta, na infoliniach, jak i na stronach i serwisach internetowych – podkreśla Tomasz Lender, wiceprezes Tauron Sprzedaż.
Tauron wydał niedawno swój raport zintegrowany, w którym opisuje swoje osiągnięcia i plany w dziedzinie transformacji energetycznej swoich aktywów. Strategia nosi nazwę Zielonego Zwrotu i opisuje plany na uzyskanie niskoemisyjności przez grupę w przyszłości.
Tauron/Szymon Borowski
Jak wygląda transformacja energetyczna opisana w raporcie Taurona?