AlertAtomEnergetykaŚrodowiskoWszystko

Resort klimatu anulował przetarg na kampanię o energetyce jądrowej

Wiceminister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska Fot. Jacek Perzyński

Wiceminister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska Fot. Jacek Perzyński

Ministerstwo Klimatu i Środowiska anulowało przetarg na ogólnopolską kampanię edukacyjną dotyczącą energetyki jądrowej z powodu braku przyznania środków publicznych.

W przetargu brały udział firmy takie jak Five Media, MSL Group, Fabryka Komunikacji Społecznej, Media Group, Partner of Promotion z Grupą Eskadra, Aplan Media z Euvic Media, Trygon z Dsk oraz CreativeHarder. Planowany budżet na kampanię wynosił 4,8 mln zł.

Press / Mateusz Gibała

Prezydent przestrzega przed blokowaniem atomu i CPK


Powiązane artykuły

Uroczystość podpisania kontraktu Westinghouse-MVM. Fot. WEC

Partner atomowy Polski dostarczy paliwo jądrowe na Węgry

Westinghouse, amerykański dostawca paliwa jądrowego i projektant reaktorów pierwszej polskiej elektrowni jądrowej, podpisał kontrakt z węgierskim dystrybutorem energii elektrycznej. Amerykanie...

Motyka odpowiada na projekt prezydenta zespołem specjalnym

Ministerstwo energii powołało specjalny zespół do opracowania rekomendacji i założeń do propozycji przepisów dot. kształtowania i kalkulacji taryf dla energii...

Sosnowiec i Będzin nie zostaną bez ciepła tej zimy. Co z następną?

GIOŚ zawiesił egzekucję kary dotyczącej emisji CO2 przez Elektrociepłownie Zagłębie Dąbrowskie w 2020 roku do czasu rozstrzygnięcia przez sąd. Tym...

Udostępnij:

Facebook X X X