AlertWszystko

Incydent z torebką Diora był pretekstem do cięć w Gazpromie

Rurociągi naftowe w Rosji

(Wojciech Jakóbik)

Gazprom nie ma już prawa do używania sloganu reklamowego „skarb narodowy”. Czekają go także cięcia płac.

Federalna Służba Antymonopolowa uznała, że musi on zniknąć z reklam firmy, ponieważ skarbem narodowym mogą być ludzie, albo surowce, alenie firma. Zakaz wszedł w życie w 2-15 roku.

Izba Handlowa Federaci Rosyjskiej zaproponowała rewizję polityki płac w firmie po tym jak świat obiegła informacja o kradzieży torebki sprzątaczki z Gazpromu. Damski dodatek był marki Dior. Incydent pokazał różnice w dochodach w stosunku ludzi zatrudnionych w innych firmach i wywołał niezadowolenie społeczne.

Rosja szuka oszczędności w dobie taniej ropy naftowej, której wartość spadła w okolice 30 dolarów za baryłkę. Rosjanie czerpią około jedną trzecią wpływów budżetowych ze sprzedaży tego surowca.


Powiązane artykuły

Srebro. Fot. KGHM, foto ilustracja

Polska potęgą srebra. Zachód ma na nie chrapkę

Amerykańska Służba Geologiczna dokonała przeliczenia polskich zasobów srebra, oceniając je jako największe na świecie, pozostawiające daleko w tyle dotychczasowych liderów branży....

Hejt wymierzony w Najprzedszkole

We Wrocławiu matka czteroletniego chłopca, zorganizowała internetową nagonkę na prywatne przedszkole. Gdy dyrekcja rozwiązała z nią umowę, media rozpisały się...
TOP Tygodnia. Grafika: Freepik/BiznesAlert.pl

TOP Tygodnia BiznesAlert.pl. Zobacz najpopularniejsze teksty mijającego tygodnia

Polecamy Państwu zestawienie najbardziej popularnych komentarzy i opinii mijającego tygodnia (1.03-07.03.2025 roku).

Udostępnij:

Facebook X X X